Help waar hip babyboek te koop??????

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik zoek een leuk babyboek voor onze dochter waar ik in kan schrijven en foto's in kwijt kan. Nu zie ik wel boeken maar die hebben een thema zoals kikker of nijntje en dat is niet echt onze smaak. Ik zou bv effen roze leuk vinden of iets van kitsch kitchen/oilily achtigs. Hebben jullie enig idee waar ik zoiets kan vinden?

x ing

Hoi Inge,

Allereerst ontzettend gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine. In de tijd dat je op het "als het langer duurt" forum zat, ben ik daar ook gekomen. Ik heb je altijd een beetje in de gaten gehouden.    Ben nu (eindelijk) 11 weken zwanger.
Misschien zou je eens op www.bulbby.nl kunnen kijken. Daar verkopen ze verschillende artikelen met een logo die je zelf kunt kiezen. Ze hebben niet echt een babyboek, maar wel een dagboekje. In ieder geval suc6 ermee!!!!

Groetjes, Kippie.

Pas hadden ze bij de V&D leuke boekjes. Niet specifiek voor de baby, maar gewoon a4 an a5 boeken met leuke prints. daar kan je natuurlijk zelf een babyboek van maken.

THANX meiden! Enne wat gaaf kippie dat jij nu ook zwanger bent! De aanhouders winnen!!

x ing

Hoi Inge en Kippie,

Inge, jou kan ik helaas niet helpen. Ik heb echt geen idee waar  je zo'n boek kan halen. Ik hou juist van van zo'n lief/leuk beestje erop, vind ik altijd erg lief.
Maar je breng me wel op ideeën. Ipv een fotoalbum is dit ook wel erg leuk om te doen straks.

Maar......ik wilde even Kippie FELICITEREN!!!!!!!! Ik hoop dat ze dit nog leest.

KIPPIE - GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  

Wat geweldig dat je nu ook zwanger bent.
Toch nog door een behandeling of is er een spontaan wonder gebeurd. Ik lees nog regelmatig op het andere forum maar daar zie ik eigenlijk geen/weinig bekenden meer. Jou zag ik daar ook nooit meer.
Ik werd helemaal blij voor je toen ik het las. Gaat het goed met je, en met de beeb?
Ik ben inmiddels ook alweer 26 wkn, dus het gaat hard zat.

Geniet er maar lekker van.
Ik hoop nog wat van je te horen.

Kruimel

Ha Ing ik sprak je gisteren al op MSN dat ze leuke boekjes hebben hier in Amsterdam hebben bij Kitsch Kitchen.. die moeten bij jou toch ook ergens te vinden zijn, lijkt me?

EN KIPPIE... wat lees ik nu? Nu dacht ik dat ik het 'als zwanger worden langer duurt' forum goed in de gaten hield maar blijkbaar heb ik wat gemist tijdens m'n vakantie ofzo?
Wat geweldig dat het gelukt is! Weet niet of je dit nog leest hier, anders ga ik je ergens anders stalken haha.
Geniet ervan.. 11 weken ook alweer, dan is de ergste zorg echt wel voorbij!

groeten, Saartje (inmiddels ook al ruim 30 weken)

hoi inge

heb je weblog bekeken, en de print van je behang, daar hadden ze boekejes van bij de V&D. In meerdere kleuren.

Hey Inge!!
Sorry, kan je niet helpen  maar ik wil even reageren op Kippie!!!

Ook van mij gefeliciteerd!! Yeah! Weer een oude bekende die zwanger is!!
Zo zijn er toch al weer een boel van het "als zwanger worden langer duurt"- forum die hier zijn gekomen!!!

Geniet ervan want het gaat zooo snel voorbij! Ben nu 39 weken en kan dus elk moment.... Ben er helemaal klaar voor!

XXX Yvet

Terug
Bovenaan