HELP waar koop ik deze knuffel!!???!?!!

Hallo allemaal,

Jens heeft van kraamvisite (geen idee meer wie) een knuffelpopje gekregen en hij is zo gek op het ding dat hij niet meer zonder kan slapen. Nu hebben we er maar een en we kunnen nergens een 2e exemplaar vinden. Nu is het ding wel eens vies of wordt hij vergeten bij oma. Nu zijn we dus best bang dat het ding een keer kwijt raakt en we met een probleem zitten. Daarom even de vraag of jullie dit lapje herkennen en weten waar ze te koop zijn. Omdat we hier geen foto's kunnen plaatsen even een linkje naar mijn weblog waar foto's opstaan van het knuffeltje. HELP!

http://wensweb.web-log.nl/wensweb/2009/09/sos-knuffel.html

lfs ing

hoi

ik ka je helaas niet helpen, heb geen idee waar het gekocht kan zijn.....
wel heeft Bram een favo knuffeltje en ook wij hebben geprobeert er dezelfde bij te krijgen omdat we bang waren dat als hij kapot of kwijt waren het dus ook een erg drama zou worden maar helaas wil meneer van deze nieuwe niets weten.....
hij wil alleen zijn oude snuffie, het reserve exemplaar gooit hij meteen weg!
dus Bram zijn "snuffie"hebben we al 2x moeten opereren omdat "snuffie" een naadje los had
heb wel eens gehoord dat dit kan komen doordat de oude knuffel een geurtje heeft en die nieuwere zit hun eigen geur niet aan dus weet niet of het echt zin heeft om een nieuw knuffelpopje te kopen

succes met zoeken!

liefs ilona

Dat van dat geurtje klopt inderdaad. Toen Jens pas geboren was sliep hij slecht. Ik heb toen eerst een nacht met het doekje geslapen en het toen aan hem gegeven. Omdat mijn geur eraan zat wilde hij het knuffeltje hebben en sliep hij. Een nieuw knuffeltje zal dus ook eerst bij mij logeren voordat het naar Jens gaat in de hoop dat dit dan weer lukt...

gr.Ing

Hey ing.

Het lijkt wel of het popje zelf gemaakt is. Ik heb namelijk van die "spuugdoekjes" in die kleur en ook nog in het rood en blauw. Met z'n zelfde streepjes. Heb ze toen bij de hema/zeeman of wibra gehaald. Ken je niet iemand die heel handig is met naald en draad. Of jij zelf natuurlijk. En ik weet ook niet of ze die doekjes nog verkopen anders moet je maar even laten weten en kan ik er wel 1tje opsturen.

Succes ermee.

Groetjes Patries

Grappig zeg!
Joris heeft precies het zelfde pppje.
Ook hij kan absoluut niet zonder.
Ik had er 1 gekocht die er op leek... ( eerst zelf een nacht mee geslapen tussen mijn borsten)
Hij pakte hem vol goed moed... keek er naar... en.. gooide hem vervolgens met een rot vaart zijn ledikantje uit!
Nu heeft mijn creabea moeder hem nagemaakt. En deze accepteert hij gelukkig wel.
Opluchting dus!
mocht je echt niks kunnen vinden, dan wil ik haar wel lief aan kijken.
succes!

Nou eeeeh ondanks veeeel gegoogle en noodoproepen en tevens veel shoppen heb ik hem nog niet gevonden dus heeeel misschien kom ik er nog op terug al durf ik het bijna niet te vragen...... Zou je moeder zo lief willen zijn? Uiteraard tegen vergoeding?

lfs ing

Hoi Ing,

Mijn zus is 'poppendokter' ze repareert vaker knuffels van kindjes. Deze knuffel zou ze ook vast en zeker kunnen (na)maken, zeker met wat foto's.
Is het al gelukt om hem te laten maken, of moet ik het eens aan mijn zus vragen? Ze vraagt meestal wel een kleine vergoeding, maar echt duur is het niet....

Groetjes, Karin

hoi Ing,

Ik lees hier boven nog iemand die hem wil na maken.
Ik kan me voorstellen dat je voorkeur uit gaat naar een echte poppendokter.
Mocht dit niet lukken...
Mijn moeder hoeft er niets voor te hebben hoor.
Ik denk wel dat het handig is als jij zelf
op zoek gaat naar de spuugdoekjes die er zo veel mogelijk op lijken.
Dan kan je die opsturen en dan zet mijn moeder het wel in elkaar.
Denk er maar even over.

Groetjes Ilona

Terug
Bovenaan