Help!! Waar Speen 18 maand te koop?

Hey dames,
even snel een berichtje tussen alle verhuisdrukte door!!

wie o wie kan me helpen??
volgens mij heeft het een tijd geleden hier ook al op
het forum gestaan maar wie weet waar je een
Bibi speen vanaf 18 maand kan kopen????
Ben al bij verschillende winkels geweest dus als je een internet
site tip hebt graag!!!
Alvast bedankt!!

Groetjes Samiera

Hoi Samiera,

Toen ik je berichtje dacht, dacht ik laat ik s ff googlen want m'n zoontje is nu intussen 20 maanden en gebruikt ook een bibi fopspeen. Heb wel eens geprobeerd over te stappen op difrax omdat die wel grotere maten en gevulde spenen hebben maar helaas, die waren 'bah'.

Maar tijdens het googlen kwam ik tegen dat de bibi nuk fopspeen  er alleen is  voor 1 dag, 6 maanden en 12 maanden. Er is ook een bibi fopspeen extra sterk. Deze is dan weer vanaf 6 maanden, maar die is dan natuurlijk weer een maatje kleiner dan die van 12 maanden.

Groetjes,
Jo

Hoi Samiera,

Onze dochter wordt 2 en ze gebruikt ook de Bibispeen vanaf 12 maanden. Volgens mij is er geen andere verkrijgbaar. Tenminste ik heb hem nog nooit gezien. Ik denk dat het nu niet meer nodig is om een andere maat te kopen. Kinderen hebben na het eerste jaar niet meer een hele grote zuigbehoefte. Dus ik denk dat daarom de maat vanaf 12 maanden gewoon goed is voor 12 maanden en ouder. Af en toe kopen we een nieuwe omdat die andere versleten is, maar dus geen andere maat. Ik weet niet zeker of dit de reden is hoor, maar ik denk het. Voor mijn gevoel is de bibispeen vanaf 12 maanden niet te klein ofzo.

Groetjes Babybelle

nee de speen is ook nog niet te klein maar ik dacht dat er een speen was vanaf 18 maand die iets steviger is ze bijt nu erg veel op haar speen dus is ie snel kapot!!
Maar dan moeten we het maar met de 12 maanden speen doen voorlopig!!!
Bedankt
groetjes samiera

Hoi,

bij V&D hebben ze spenen vanaf 18 maanden. Die zijn massief ipv hol vanbinnen en zijn speciaal voor oudere kindjes om ze de speen af te wennen.

Groetjes

Terug
Bovenaan