HELP! Waar zakelijke positiekleding in regio utrecht??

Hallo allemaal,

Volgende week ga ik na een vakantie van 3 weken weer aan het werk. Door reorganisatie in een nieuwe regio met een nieuwe baas. De afgelopen weken ben ik dusdanig gegroeid dat ik echt positiekleding nodig heb. Prive heb ik al dingen maar zakelijk nog niet. Ik werk 3 dagen dus heb 3 formele setjes nodig. Minimaal 1 colbertje en daarnaast nog wat nette broeken met wikkelblouse oid. Het probleem is dat ik mijn eigen colbertjes niet kan combineren op een zwangerschapsbroek aangezien ik nog wat kilo's teveel heb overgehouden aan mijn vorige zwangerschap. Kortom....ik zoek mooi vallende nette positiekleding in mt 42/44. Wie o wie weet er een goed adresje waar ze veel collectie hebben in de regio utrecht?

lfs ing

hoi inge

misschien bij esprit of noppies.
noppies heeft ook zakelijke kleding maar geen eigen winkel je zou op www.noppies.nl kunnen kijken waar ze het in utrecht verkopen. de positiekleding van esprit komt ook bij noppies vandaan dus misschien hebben ze daar ook zakelijke kleding.
succes met zoeken hoop dat je slaagt!

liefs suzy

Het is natuurlijk niet specifiek regio Utrecht, maar op de Wehkamp hebben ze nette zwarte positiebroeken. Gewoon je goed laten leiden door de reviews, die kloppen over het algemeen wel aardig.
Ik werk op een kantoor en moet dus ook netjes voor de dag komen (soort van dan he), en ben op Wehkamp leuk geslaagd voor in ieder geval broeken.

gr. Peet
(28 + 3 wk)

Bij VidaVita heb je  leuke zakelijke kleding. De prijs is wel wat hoger als bijv. Noppies maar de stoffen zijn wat royaler. Alles valt soepel zodat je het lang kan dragen en de kleur blijft goed.

Ik heb er in feb. een aantal setjes gekocht. Ik heb ze nu nog steeds aan. Als je zorgt dat je de kleuren kan combineren dan kan je de kleding lang dragen. Ik heb er veel complimenten over gehad.

Succes

Hi Inge!

Ik had hetzelfde probleem als jij: een groot gebrek aan nette, zakelijke positiekleding!
Vanuit mijn functie als manager moet ik er wel een beetje representatief uitzien (ook veel klantencontact), buik of geen buik!

Van de saaie kleding bij Prenatal e.d. werd ik niet blij. Gelukkig ben ik erg goed geslaagd bij Le Moïse, een mooie boetiek voor positiekleding in Hilversum. Daar heb ik een paar mooie pantalons gekocht toen ik een week of 18/20 zwanger was (en explosief groiede) en die draag ik nog steeds. Op de pantalons draag ik een bijpassend jasje (die gaat niet met knoop, maar een mooi lint dicht: groeit dus ook mee) en tuniekjes (de billen groeien ook mee...).

Overigens draag ik nu (36 weken zwanger en een ENORME buik) bij voorkeur stretch-jurkjes met hoge taille (geen positiekleding) op van die heerlijke zwangerschapsleggingen. Met een colbertje erop en leuke instappers eronder ook nog prima geschikt voor op kantoor...

Gelukkig is morgen mijn laatste werkdag, dan mag ik met verlof. Maar ik kan zeggen dat ik die maanden nog behoorlijk representatief heb rondgewaggeld, hahaha!

Succes!!

Liz

THX! Ik ben vanmiddag zowaar geslaagd bij Happy Days in utrecht. Ik werd ontzettend leuk en goed geholpen. Wel bijna 600 euri lichter dus ik schrok me rot! Wilde eigenlijk met mijn ogen dicht pinnen......
Maargoed ik heb wel erg leuke dingen gekocht en ben er erg blij mee! Wellicht kan ik het na mijn zwangerschap nog verkopen...

x ing

Terug
Bovenaan