hoi, ik zit met een probleem ik ben een moeder van 2 een dochter van 2 en een zoontje van 1 .T probleem is als mijn dochter ergens haar zin op zet krijgt ze t voor elkaar als ze niet naar bed wil ( ze valt in slaap op de bank) en je wil haar naar bed leggen dan begint ze te schreeuwen en dan maakt ze haaar broertje ook wakker dus zitten we tot savonds laat met 2 kinderen wakker voor dat we slapen zijn we al helemaal gestrest .Mijn man en ik krijgen daar woorden over en dat is niet leuk.Als wij iets willen doen met zn 2 tjes lijkt t wel of ze t weten want dan gaan ze niet slapen en aan de gang ik baal hiervan .Ik wil dat we meer kunnen genieten van die 2 kleine donder steentjes en daar komt nog eens bij dat mijn zoontje vanaf de geboorte al heel veel huilt dus die vraagt om veel aandacht en ik mis t weleens om even met mijn dochter even iets te doen.Ik hou ziels veel van mijn kids maar we worden wanhopig van dit alles Kan iemand mij helpen dit op te lossen of kent iemand t zelfde probleem als ons .Alvast bedankt vriendelijke groet .J.