Help!!!! Wanneer komen de kiezen door????

De kop zegt het al. Wie weet wanneer de kiezen doorkomen? Sam (24-08-07) is altijd heel vrolijk en gaat altijd vrolijk slapen. Vandaag is een DRAMA. Heel veel kwijlen en heel hard huilen. Ik denk dat ze last heeft van de laatste kiezen, maar weet niet wanneer die ongeveer door komen.

Groetjes Patries

Ja heel herkenbaar. NIet dat Rik huilt, maar wel slecht slapen en veeeel kwijlen.
Ik heb Chamodent druppels en dit werkt echt. Is van VSM, zou het echt proberen. Laat je weten of het helpt.

Groetjes Saskia

Hey Saskia,

Ik heb gisteravond maar een zetpilletje gegeven en na 10 minuutjes geknuffeld te hebben is ze in slaap gevallen. Vanmorgen is ze om half 8 wakker geworden. Ze was nog wel heel erg moe en om 1 uur lag ze er in en ik hoor haar nu pas weer. Ze heeft dus alweer wat slaap ingehaald. Normaal slaapt ze tot half 4. Toen we gister aan haar vroegen of ze pijn had en waar wees ze ook haar wang aan. Was ook helemaal rood. Hoop dat het vanacht gewoon weer goed gaat. Ik ben niet zo van de zetpillen, maarja af en toe moet je.

Groetjes

Hoihoi,

Zetpillen zijn echt een uitkomst voor de tanden. Gewoon lekker geven want het geeft ze veel rust en het doet ze ook ECHT pijn. Onze dokter zei dat het niet te doen is voor die kleintjes en je ze dus gerust mag verlichten met een zetpil. Wij geven in deze situatie geen zetpil overdag maar wel als ze 's nachts gaat slapen. Ik hoop voor julie dat de nieuwe kiezen snel door zijn

groetjes Linda

Hey,

Onze Sam is de hele dag aan het zeveren, maar denk dat het niet meer z'n pijn doet. Heeft niet gehuild in ieder geval. Moet wel zeggen dat het een bikkel is, want als ze valt of ergens tegen aan loopt geeft ze geen kik. Wrijft er een keer met de hand overheen zegt AU en gaat weer verder.

Groetjes

Terug
Bovenaan