help warm eten!

Eij meiden,

Ik loop een beetje tegen het warm eten aan. Eigenlijk al heel snel toen ik zwanger bleek te zijn. Maar in het begin at ik gewoon mee maar nu ooww vreselijk zeg.. krijg het warme eten gewoon niet naar binnen. En vlees al helemaal niet. Eet alleen maar fruit en brood dan wel tussen de middag. Maar moet toch ook gewoon warm kunnen eten. Maar hoe? Wie kent dit nog meer? Ik ben trouwens nu 8 weken. Iemand tips?

ik herken het
ga warm eten maken voor man en kind maar die lucht echt vreselijk
als het klaar is eet ik wel wat maar niet veel snmaakt me niet en vlees al helemaal niet terwijl ik normaal veel vlewes eet
heb overal trek in 2 hapjes en dat staat het me weer tegen
volgens mijn man had ik dat ook bij mijn vorige zwangerschap
als het goed is hoop ik 2 november wel een goede echo te hebben van ruim 7 weken

Herkenbaar!
Ik had het bij de vorige zwangerschap en nu ook meteen weer! niet fijn! Ik probeer wel flink groente te eten, dat lijkt me wel het beste. Dat vind ik ook het minst erg.. maarja, even doorbijten! Ik heb niet echt tips helaas! Hoop iemand anders wel!
Wat ik me nog wel heel goed kan herinneren is mijn eerste warme maaltijd na mijn bevalling, ik leek wel een bodemloze put! wat heb ik gesmuld zeg! Dus dat hou ik maar in mijn gedachten.. het gaat weer over! haha

Ik heb steeds het idee dat ik van alles kan eten maar na 2 seconde ruik ik de geur en wordt ik misselijk..
En als ik daadwerkelijk (meestal warm eten inderdaad) eten voor me heb heb ik na 2 happen al genoeg!
Erg vervelend.. Ook voor m'n vriend want voor hem is het ook ongezellig.. Maar hopelijk duurt dit nog 1 maandje!
Succes allemaal! ;)

zooo herkenbaar. het warme eten smaakt me gewoon niet. en niet omdat ik er misselijk van word, maar gewoon omdat ik het niet lekker vind. ik kan de hele dag wel brood eten,maar dat warme eten niet.
ik probeer ook de groeten zoveel mogelijk te eten.

heb nu nog nergens last van! Vorige keer wel! Dan liep ik in de winkel en had ik zin in iets.. dus dat klaarmaken sávonds nou en dan hoefde ik het echt niet te hebben hahahaha!

Ik heb het in de vorige zwangerschap gehad ben echt 7 maanden misselijk geweest hele dagen ik probeerde altijd wel wat groente te eten maar meestal lag het er even later weer uit. Verder at ik wel manderijnen en crackers dat ging beter en vruchtensap drinken wou ook wel. Tot op het laatst niks meer wou heb ik tabletjes gekregen van de dokter, waren een soort reis tabletjes daarmee ging het beter en waren niet schadelijk. Dus mocht het niet over gaan dan is er wel een oplossing suc6 ermee!!!

Terug
Bovenaan