HELP, wat een dag

A

Anoniem

Guest
FF   lekker klagen.

Wat een ....... dag is het vandaag.

Hij begon zo leuk kreeg sms van mijn buurvrouw dat ze was bevallen van een dochter.

Kwam mijn oudste uit school met een vriendinnetje dacht ze ff leuk een kunstje te laten zien.Ik was beneden Hoor ik boven een flinke knal

Was dat kunstje  dus in het bedje van haar broertje springen(gelukkig zonder dat hij er in lag) maar, ze ging dus dwars door de latte bodem heen.

Ik boos maar gelukkig kon ze een uur later weer naar school.

Ik ff naar een vriendin stoom af blazen wil weer weggaan daar ja hoor lekke band met de kinderwagen.

ik wou dat het 22:00 dan is deze dag iig voorbij.

Zo dat ben ik ook weer kwijt.

Gr Lique

Hey Lique,

Houd maar op, ik snap helemaal wat je bedoeld! Zo'n dag heb ik ook vaak.
Soms al bij het opstaan of het ontbijt dat ik denk: deze dag trek ik niet.

Grappig dat ik jouw stukje dan zo lees, want wilde net een nieuwe discussie openen of er nog meer moeders zijn die het thuis zitten soms ook zó beu zijn.

Ik zou eigenlijk gaan werken vanaf februari weer na een jaar verlof, maar helaas geen leuke functie kunnen vinden nog.
En dat thuis zitten ben ik zo beu. Elk dingetje zit ik met mijn neus bovenop, elk huiltje, elk mekkertje, elke keer als ze vervelend zijn. Op den duur kan ik echt niks meer incasseren hoor.

Hoop voor je dat deze dag gauw voorbij is en dat de kids snel in bed liggen zodat je nog even kunt bijkomen.

Liefs Gerrie.

Hoi,

Ooohhh vrselijk dat soort dagen.
Ik heb dat ook vaak al bij het opstaan, dat ik dnek van dit zal wel weer zo'n "geweldige"dag worden.
Ik werk 3 morgens in de week, maar soms heb ik ook dagen er tussen zitten, dat ik het zooo beu ben dat ik thuis ben. vooral wanneer yordi weer eens ontzettend dwars is en niks wil en alleen maar zit te jammeren. Kan daar soms echt helemaalknetter van worden. Yordi is absoluut geen makkelijk mannetje. Dat was hij als baby al niet, maar pffffff deze fase momenteel. Maar goed en zijn vaak zat dagen dat ik helemaal geniet van ons mannetje, maar goed soms...........
Soms heb je echt van die dagen waarop alles dan ook fout gaat.
Zo had is gisteren het vlees laten aanbranden, omdat yordi er tussen door kwam, overal tegen aangestoten, dus zit onder de blauwe plekken en ga zo maar door.
Nou ja, maar weer op naar een neiuwe dag, toch????

Liefs marielle

Hoi,

Ja het hoeft niet altijd maandag te zijn om een rot dag te hebben..haha
Blaas hier je stoom maar af, dat lucht op!!

Gr MJ

Terug
Bovenaan