Help wat een schrik! (Hele voeding spuug)

We hebben een dochtertje van ongeveer 5.5 week jong. Er zijn wel is dagen dat ze na de voeding een klein mondje aan spuug terug gaf wat acceptabel is! Maar wat er net gebeurde schrokken we heel erg van.
Na een flesvoedig begon ze heel moeilijk te kijken en kokhalsen, net wanneer ik haar rechtop wou zetten ging de kraan bij haar open. Ze heeft haar hele maaltijd uitgekotst! Dit maken we voor het eerst mee... is dit normaal?! Heeft ze teveel op of wordt ze ziek? We zijn een beetje radeloos :(

Hey, maak je niet te druk. Waarschijnlijk zat ze net niet in een goede houding/is ze iets te vol o.i.d. Wij hebben dit met ons zoontje ook een paar keer gehad. Is inderdaad wel even flink schrikken, maar als ze verder actief oog, binnen redelijke tijd weer honger heeft en dit er wel ik blijft dan is er waarschijnlijk niks aan de hand.

Bizar is dat he... zo'n klein lijfje wat opeens zoveel spuug eruit kan spugen. Onze kleine meid heeft dat ook een keer gehad.  We waren echt zo geschrokken. Maar gelukkig was er niks verder aan de hand.en kan het dus gewoon een keer voorkomen. 
Dus ik denk dat dat hetzelfde was wat ons dochtertje ook heeft gehad. Maar mochten jullie twijfels hebben of ze is echt verder niet lekker. Dan altijd huisarts bellen. Succes!

Terug
Bovenaan