HELP.... wat houd die afscheiding ( bruin ) nu in???

A

Anoniem

Guest
Ik   weet het niet meer hoor, ik hoop natuurlijk zwanger te zijn. Maar ik heb toch niet voor niets bruine afscheiding.... heel erg weinig hoor! Gewoon een streepje bij het afvegen, na het naar de wc gaan. Ook met vrijen..... komt er een chocolade lollie uit :) hahaha.

Maar goed afgelopen donderdag was mijn NOD, nog geen buikpijn gevoel als normaal.
En de extreem gevoelige tepels zijn weer weg! Moet als ik moet plassen, heel snel gaan. Kan het niet lang ophouden.

Herkent iemand dit??

HELP

liefs LA

hee LA

wat spannend zeg!!! heb je al een nieuwe test gedaan?? je hebt wel wat symtomen maar ja ...ik hoop het echt voor je!!

veel succes en toi toi xxx

Hoi La,

Snap dat je het ff niet meer weet, maar heb je wel een test gedaan ben al een aantal dagen niet meer hier geweest dus als het een rare vraag is???
Het kan duiden dat je als nog je ongi krijgt of innestelings bloeding of je lichaam houd je zo voor de gek!!!
Dus afwachten en testen, ja das moeilijke eraan hé!!!
Ga voor je duimen hoor dat het gewoon raak is!!!

Liefs Sandy

hey Sweety, nee niet getest, vorige maand was ik 6 dagen overtijd... weleenswaar na twee dagen bruine afscheiding wel bloed! en nu heb ik al vanaf  vrijdag bruine afscheiding, dus geen bloed! Dus vandaar dat ik w8 met testen...... ik ben geestelijk ook niet helemaal op en top dus daar kan het ook aan liggen hoor!

Maar tja, je denkt altijd wel symptonen te hebben, maar mocht ik zwanger zijn.... voel ik me ineens een stuk beter natuurlijk! Maar wie niet die gewenst zwanger wil worden!

liefs LA

owwww oke dan snap ik waarom je nu zo lang wacht..maar als je al sinds vrijdag buin hebt das toch langer dan de vorige keer nietwaar? ik zou toch een   testje gaan doen meid! Ik heb vandaag getest 2 dagen voor mijn NOD en ik ben zwanger!!! dus het kan echt!!!

veel succes ermee en hoop dat je net als ik een posi test hebt!! xxxxx

Ja echt helemaal geweldig voor je!!!!!!!!! Het kan dus idd echt!!!

Ik heb nooit geluk, dus ga er niet vanuit.... lekker deprie he!

Ergens hoop je op zo'n gevoel wat sommige hebben van nu ben ik zwanger...... ik heb zo'n gevoel niet.... maar het idd niet uitgewezen dat ik zwanger of niet zwanger ben.

Ik hou jullie en mezelf nog even in spanning.... lol

Geniet er van!!!!!!!!!!!

liefs LA
waarom ben jij dan al gaan testen als ik vragen mag,, had je syptomen??

ja had idd verschillende symptomen waarom een grotere cupmaat..hihihih en moe heeeel moe, kort door de bocht ook, snel huilen om niks ( heb ik nooooit) zere tepels en een super ongi gevoel ( heb ik ook nooooit) dus ik voelde eigelijk al dat ik zwanger was, maar ik durfde het niet harop te zedggen tegen mijn vriend en ook niet echt te denken eant je lichaam kan je natuurlijk ook voor de gek houden he... lees ik hier zo ontzettend veel dus tja... maar oke morgen test ik nogmaals mischien dan een dikke streep morgen ook naar de ha dan is het echt zeker en kan ik gaan genieten.. jij veel succes en ik duim voor je dat het echt zo is!!!!! knuffelss

Terug
Bovenaan