help wat is dit nou ???/

A

Anoniem

Guest
ik heb eenorm veel pijn in mijn onder buik vooral als ik op sta en loop het is net of er 10 bakstenen in zitten zo zwaar en gevoelig.
weet iemand wat dit is ???
p.s dit is aan 1 stuk door niet om de zoveel minuten.
kussies vero

Hoi hoi,

aan je aantal weken zwangerschap te zien lijkt het me dat je kindje helemaal is ingedaald en zich vast heeft gezet, hij ligt nu echt helemaal van onder en drukt ook weer op je blaas. Maak je maar niet druk ook al is het af en toe heel irritant.

groetjes Leonie

Hi,Vero,

Een tijdje geleden had ik op jouw bericht gereageerd,Ik ben nl ook op 25 november uitgerekend.
Dat berichtje verdween toen omdat er zoveel nieuwe berichten kwamen.
Denk dat je het nooit heb gelezen.
Jij schrijft nu wel veel op het forum,maar toen was je er niet zo vaak denk ik,want ik kon nergens een bericht of een reaktie van je lezen.
Ik vond het wel erg leuk dat er nog iemand was die dezelfde dag uitgerekend is.
Ik ben Lina,ben 21jaar en ben dus 25-11 van onze zoon uitgerekend!

Groetjes,
Lina

Hoi Kim,

Ik hoop dat je vandaag en wat minder waterige dag hebt!?

Het hoort er allemaal bij. Gewoon laten gaan en zit je over je mannetje in, laat hem dan maar het boek Help ik heb m'n vrouw zwanger gemaakt. Ik heb hem ook gelezen, op een zeer droge humoristische manier word er van alles over de vrouw die  zwanger is  geschreven. Wellicht begrijp je mannetje je dan ook beter!

Sterkte....

funkymum

quote: funkymum reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-11-2006 16:27:02'));

Hoi Kim,

Ik hoop dat je vandaag en wat minder waterige dag hebt!?

Het hoort er allemaal bij. Gewoon laten gaan en zit je over je mannetje in, laat hem dan maar het boek Help ik heb m'n vrouw zwanger gemaakt. Ik heb hem ook gelezen, op een zeer droge humoristische manier word er van alles over de vrouw die  zwanger is  geschreven. Wellicht begrijp je mannetje je dan ook beter!

Sterkte....
funkymum

EXCUSES VERKEERD ONDERWERP WAAROP IK OP GEREAGEERD HEB

Terug
Bovenaan