HELP!!!!!! WAT IS DIT?

A

Anoniem

Guest
Ik zit een situatie waar ik graag van wil weten of jullie dat ook hebben of weten wat het kan zijn?

Ik ben net bezig zwanger te worden na 16 jaar aan de pil te zijn geweest. Nu weet ik nog niet precies  hoe lang mijn cyclus is maar ik denk zo rond de 28/29 dagen.  Dat was bij mijn laatste 2 keer ongesteld zijn het geval.  Nu had ik de vorige keer 1 a 2 dagen na mijn eisprong (volgens mij kan ik hem voelen door heftige steken in buik en de eisprong was dag 15) een beetje bloedverlies. Niet veel maar het duurde wel een week en daarna werd ik op dag 29 ongesteld.

Nu zit ik weer in dezelfde situatie. Heb, denk ik, op dag 15 mijn eisprong gehad (en we hebben natuurlijk vanaf dag 10 tot en met nu om de dag geklust) en ik krijg nu, op dag 18 weer last van een beetje bloedverlies. het is maar heel weinig maar toch!!! Verder voel ik helemaal niets aan klachten.

Wat kan dit zijn want dit heb toen ik nog aan de pil was nooit gehad. Wie kan mij antwoord  geven?  

Heb hier zelf geen ervaring mee, maar zou volgens mij wel gerelateerd aan je eisprong kunnen zijn.Dat je dus iets vloeit naar mate het ei zijn weg naar je baarmoeder zoekt ofzo. misschien dat je gewoon even je ha kunt bellen, hij kan je vast antwoord geven.
succes
xxx Annet

hoi,

ik wil je geen valse hoop geven, maar dit is wel de tijd voor innestelingsbloed.
dan heeft jou eitje zich ingenesteld, en komt daarbij een beetje bloed vrij.

dat zou betekenen dat je zwanger zou kunnen zijn!
nu maar sfwachten tot je NOD.

succes!
groetjes esther

Terug
Bovenaan