help wat is dit?

A

Anoniem

Guest
Ok heb nog maar net mijn klusweek gehad heb ook waarschijnlijk ook mijn ei gevoeld. Maar ik had jeuk op  mijn borst zie ik allemaal kleine adertjes van die kleine dingtjes heel duidelijk en het loopt helemaal over mijn hele borst heen. Ben verschrikkelijk beroerd en af en toe duizelig ( dit komt denk ik van het warme weer). Maar dat van mijn borsten heb ik nog nooit gezien. Het is toch nog te vroeg om verschijnselen te hebben heb vanaf 12 jullie lichte ovulatie klachten gehad en die waren zaterdag over.

Liefs Linda

ik heb gelezen dat zichtbare adertjes bij de borsten een teken kunnen zijn, dus er is zeker hoop. Ik ga voor je duimen.
Maat idd het bizar warme weer heeft natuurlijk ook invloed op ons lichaam. de meesten van ons zijn dit soort temperaturen niet gewend en dat kan op van alles invloed hebben, moe, geen eetlust etc. Allemaal van die klachten die ook evt bij een zwangerschap kunnen horen. Maar die aders door het warme weer lijkt mij dan weer niet.
Ik duim voor je, mijn ei was ook vorige week, dus we moeten nog even.

Liefs,
Danielle

En ik wacht en ik wacht. Nou danielle vind   jij wachten ook zo erg ik vind het verschrikkelijk. Mijn NOD is pas 28 juli en dat duurt nog zo lang. Maar kun je dan nu al verschijnselen hebben. Voel jij trouwens al iets?

Liefs Linda

Hey Linda,
Ja dat wachten is verschrikkelijk. Konden we het maar meteen weten he....
Ik heb wel wat vage klachten, maar weet inmiddels ook uit ervaring dat mn lichaam me giga voor de gek kan houden, dus ik probeer, met de nadruk op probeer want echt lukken doet het niet, er niet te veel op te letten. Maar ook ik wordt iedere ochtend wakker en bedenk meteen wat ik allemaal wel of niet voel....errug... en dat wil ik helemaal niet. Ik wil er niet zo veel meer mee bezig zijn en het gewoon op me af laten komen, maar zo tussen ei en NOD is het dan toch weer moeilijk he.
Bovendien helpt ook de warmte volgens mij niet, want daar zijn wij Nederlanders ook gewoon niet op gebouwd en dat geeft ook allerleo vage klachten en snel moe en zo. Dus ik probeer echt nergens al hoop uit te halen en gewoon (hehe, niet dus) af te wachten.

we duimen.....

Liefs,
Danielle

Terug
Bovenaan