HELP WAT IS DIT????????

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal wie kan mij helpen
Ik heb in de afgelopen 2 weken 5 testen gedaan en allemaal vet positief maar nu heb ik morgen een echo en ik word nu heel erg bang.
Vanmorgen nog een test gedaan en wat denk je bijna niks te zien een heel erg licht streepje.
Nu word ik helemaal gek zou het alweer een miskraam zijn
Wie heeft dit ook al een keer meegemaakt en kan mij helpen?

Groetjes Joyce

Hoi ik snap dat je zenuwachtig bent want dat ben ik ook.
Maar ik snap niet dat je een dag vantevoren weer een test doet.
Zo maak je jezelf gek meid.
Wacht gewoon je echo eens af.
Gr lisette

Volgens mij daalt je hcg gehalte na een tijdje weer, dus misschien is er niks aan de hand. Ik kan wel zeggen dat je niet meer moet testen, maar ik ben zelf ook zo'n neuroot...

Succes!
Liefs Annet

he was benieuwd hoe de echo geweest was?
ik duim voor je
liefs nicole

Hoi Allemaal
Leuk nicole dat je nog aan mij hebt gedacht.
Maar er zat dus helemaal niks ze kon niks meer vinden.
En het ergste wat ze nog vroeg heb je wel een test gedaan die positief was wat een vraag of niet ik dacht echt nee ik kom hier voor me los een inwendige echo maken.
Maar er was ook nog bloed afgenomen en net telefoon gehad en er zat nog wel HCG in mijn bloed dus nog wel zwanger?????????
Nu moet ik woendag op nieuw bloed laten prikken en dan weer kijken wat daar uitkomt.
Dus nog steeds in onzekerheid.

Hoi Joyce,

Wat een achterlijke vraag van VK zeg.... Nee je gaat zomaar even langs voor een inwendige echo... Maar jee, want ontzettend spannend allemaal. Ik kan me voorstellen dat je graag iets anders had gehoord. Ik duim voor je dat alles goed zit.

Liefs Anoek

Hoi ik kan mezelf voorstellen dat je het nu helemaal niet meer weet.
Ik kan alleen niet begrijpen waarom ze op de echo niets zien.
Kan het misschien dat het nog te klein is?
Ik hoop voor je dat het toch nog goed komt.
Ik zal voor je duimen.
Gr lisette

Terug
Bovenaan