Help... wat is dit????

hoihoi,
ik had vanmorgen echt heeele erge steken in mijn onderbuik... ik werd er wakker van... en kon haast niet opstaan uit bed... ik dacht echt serieus dat het nu misging....
hiervoor heb ik nog niet echte kwaaltjes gehad... maar voel me nu toch echt beroerd..
ben nog steeds bang dat er vanmorgen iets mis is gegaan....
nu ben ik alleen nog maar erg misselijk en lichte buikpijn... ik hoop dat het allemaal goed is.. maar ben wel enorm bang!!!

heeft iemand hier ervaring mee?? weet iemand wat dit kan zijn??

als je op internet zoekt staat er dat het krampen in je darmen zijn... maar ik weet 100% zeker dat het niet mijn darmen zijn...

Help!

Hoi Femster,

Kan me voorstellen dat je flink geschrokken bent!
Bij mij komen 2 dingen op, bandenpijn, dat kan ook al zo vroeg in de zwangerschap, Toen ik zwanger was van de 1e heb ik dat ook al heel erg in het begin gehad, alsof er electrische schokjes door je onderlijf gaan. Weet niet of dat er een beetje op lijkt?
Anders zou het ook misschien een blaasonsteking kunnen zijn. Dat voelt vaak anders aan tijdens de zwangerschap.
Als je het niet vertrouwd kun je altijd de vk bellen en misschien kan zij je geruststellen.

sterkte!

hoihai...
bedankt voor je reactie...
heb wat opogezocht over bandenpijn.. en dat komt geloof ik wel heel erg overeen met wat ik had vanmorgen...
pfff ik hoop dat ik dat niet veel vaker ga hebben...
voel me nu gelukkig wat beter....
liefs femster

Hoi femster,

Tuurlijk schrik je hiervan! Maar zolang je geen bloed verliest is er niks aan de hand. Krampen horen er inderdaad bij, je baarmoeder moet erg groeien.
Ik heb het alleen erg in de eerste weken gehad, nu niet meer.
Ik hoop dat je een beetje gerustgesteld bent.

Een soort schokjes, ik weet niet hoe jullie dat voelen.
Ik voel sinds een paar dagen wat vreemds. Zo moeilijk om uit te leggen, een soort rillingen bij mn schaambeen en laag onder in mn buik. Als ik mn hand erop leg is het weg....... Het vreemd, maar omdat het weg is als mn hand erop is, maar ik me maar niet zo ´n zorgen. Maar is wel een beetje irri, het gaat zo opvallen als ik steeds mn hand op mn buik leg, hihihi

quote: cardiasc reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-02-2009 15:44:43'));

hoi ris,

is het net of je een vlinder voelt daar op die plek
want dan kan het zijn dat je de kleine voelt in je.
dat kan soms irri zijn zoals je al zei.

Ik ben nu net 7 weken zwanger, ik kan die kleine echt nog niet voelen, die beweegt nog niet eens!! Nee dat lijkt me echt onmogelijk. Ik voel het ook meer op mn buik dan erin.

Terug
Bovenaan