Help wat is dit??!!!

Hoi dames!!

Ik ben nu 25+5 weken, en ik krijg net 1,5 uur geleden zo'n vreselijke buikpijn in mn onderbuik. Het is net alsof ik heel erg ongesteld ga worden...!!!! En de pijn blijft aanhouden, trekt niet weg. Vanmorgen opgestaan met vreselijke hoofdpijn, dat komt nu ook weer terug!
Herkent iemand dit en wat kan ik doen??? Vk heeft nu weekend toch, kan.ik haar hier voor bellen.of is het onschuldig?

Hoor graag iets van julie! Xx

Hoi,

Schrik van je bericht. Weet je al wat meer? Gewoon bellen hoor. Heb zelf laatst 's nachts ook een keer met flinke buikpijn getobt, maar dat bleek obstipatie. Maar dat was meer felle steekpijn aan één kant.

Laat je even wat weten als je duidelijkheid hebt?!

Hoi meiden!

Ik ben net langs geweest en de vk heeft me gecontroleerd, waarschijnlijk teveel gedaan waardoor mn baarmoeder gespannen was 'oefen weeen' waren het. En geen ontsluiting gelukkig. (daar was ik bang voor omdat er bloed in mn urine zat, oorzaak onbekend). Nu lig ik verplicht op bed met een filmpje op :) en morgen ook zo'n verplicht dagje. Bedankt voor jullie berichtjes hoor!! Ik ga dit weekend volledig ontspannen!

Xx

Terug
Bovenaan