Help!? Wat is jullie mening? Wel of niet zwanger?

<p>Hallo lieve mama's/ a.s. mama's</p><p> </p><p>Ik zit nu 1 dag voor NOD en zoals iedereen ben ik ook ongeduldig maar wel heel nuchter. Ik heb rond 20 Oktober mijn spiraal (Kylena) Laten verwijderen. Vervolgens ben ik 15 t/m 19 November ongesteld geweest. Nu heb ik mijn ovulatie 13 a 14 dagen geleden heel goed gevoeld. Nu ongeveer 7 dagen geleden zo af en toe een paar steekjes in mn onderbuik maar geen bloeding oid gehad. Ik zit vandaag 1 dag voor NOD uitgaand van precies een maand aangezien ik niet precies weet hoelang mijn cyclus duurt.</p><p>Als volgt:</p><p>Richting mijn NOD word mijn tempratuur steeds hoger. Van 37 naar gisteren 37.6 graden.</p><p>Vanmorgen met telano en kruidvat een test gedaan met ochtend urine en daar was wel iets te zien maar ik vertrouw deze testen niet, nadat ik veel negatieve ervaringen heb geleden op internet over deze testen. 0</p>
 
Dit klinkt wel alsof je wel zwanger kan zijn! Je kunt natuurlijk altijd nog even wachten en dan na je NOD testen. Maar ik snap helemaal dat je staat te springen om het te weten! Ik duim voor je!
 
De kruidvat testen zijn bij mij altijd prima hoor. Dus dan zou je best zwanger kunnen zijn!

Zou een paar dagen op rij testen, als t goed is wordt t streepje dan steeds duidelijker.
 
Ik zie niet wat je tweede foto is, maar op die eerste foto zie ik twee licht positieve zwangerschapstesten. Dat is op zich vrij normaal voor/rond NOD. Met zo'n licht streepje zou ik nog geen clearblue doen, die is minder gevoelig en de kans dat je in de war raakt van dat clearblue nog negatief zegt terwijl de andere testen al wel positief zijn is vrij groot. Sowieso zou ik telkens maar met 1 type test en alleen eerste ochtendurine werken, dat vergelijkt ook het makkelijkst omdat je dan heel veel andere variatie uitsluit. Als je bloedverlies gewoon uitblijft heb je waarschijnlijk binnen een week een veel duidelijkere positieve test in handen. (Bij mij duurde het van zo'n licht streepje tot even duidelijk als de controlelijn telkens nog ongeveer een week.)
 
Nou laat ik dan maar even "geduldig" afwachten. Maar dat is indd de reden dat ik nog geen cb wil doen... dalijk is het daarop negatief en die zijn een stuk duurder. Nu maakt het denk ik geen verschil meer met hoeveel ik al heb uitgegeven aan testen haha. Allemaal heel erg bedankt!
 
Terug
Bovenaan