Help!! wat kan het zijn?

A

Anoniem

Guest
wij zijn in de eerste ronde voor nummer drie. ik kon vanaf vorige week donderdag mijn eisprong hebben heb vanaf zaterdag buikpijn zit net op de w.c en verlies wat bloed   wat kan dat toch zijn? heb ik bij de eerste twee nooit gehad
voor wie is dit herkenbaar?   had al zitten denken misschien een innestelings bloeding maar is dat niet wat vroeg?

hoihoi

wat leuk zeg ook voor de derde. ik zit in ronde 2 voor een derde kindje. Ik heb twee zoontjes van 3 en 1 jaar. Hoe oud zijn jou kindjes?
Ik heb geen idee hoe een innestellingsbloeding is, maar op zich kinkt het wel zo in dit moment van je cyclus. Ik heb bij de tweede wel buikpijn gehad van de innestelling.
Weet je zeker dat je donderdag je eisprong hebt gehad of kan die ook eerder zijn geweest?

groetjes babymama

Haihai,

ik ben ook bezig met voor een derde. Zit nu in de derde ronde. Ik herken wat jij schrijft. Het lijkt wel of mijn hormoonhuishouding niet meer is wat het vroeger was na mijn laatste kindje. Ik heb sowieso heel erg lopen prutsen met anticonceptie en steeds bloedverlies tussendoor. maar nu we bezig zijn voor het eggie let ik er weer beter op en beide keren had ik 3-4 dagen na mijn verwachte eisprong bloedverlies, eerst 1 of 2 keer vers bloed bij afvegen  en later weer minder of een beetje buin/oud bloed. Ik dacht eerst ook aan een innesteling, kan volgens mij best. Maar bleek dus bij mij niet het geval te zijn, helaas!
Spannend joh, wanneer is je NOD?

Aline.

Terug
Bovenaan