Help wat kan het zijn

Goedemorgen allemaal,

Graag zou ik jullie iets willen vragen en hoop dat er iemand is die dit kent of zo,

In januari dit jaar hebben we een miskraam gehad, ik ben toen voor het eerst op 1 maart weer ongi geworden het was redelijk normaal wat meer klontjes (sorry) maar ik heb altijd een cylus van 28/29 dagen gehad ook na m'n eerste bevalling is dit weer gewoon zo doorgegaan.

Nu ben ik nog steeds niet ongi en ben dus eigenlijk al 5a6 dagen te laat, we vrijen met condoom maar hebben het 1x niet gedaan.

Zou m'n lichaam nog in de war zijn of zou het wat anders zijn.....

Hoe is dit bij jullie gegaan was je cyclus gelijk weer goed of ook erg in de war

Heluppie......

Ga denk ik morgen als ik het nog niet ben een test doen, of zou ik de huisarts bellen

liefs, ineke

Hoi,

Ik heb 2 keer een mk gehad. En beide keren kwam de menstruatie gelijk weer normaal op gang. (afgezien van de eerste keer na de curetages. 1e keer na 4 weken, 2e keer na bijna 5 weken. Daarna normale cyclussen) En het feit blijft dat je maar 1 keer hoeft te klussen zonder bescherming, en toevallig op de goede tijd, om zwanger te raken. Dus het is heel goed mogelijk dat je zwanger bent. Na mijn mk-en duurde het iets langer om zwanger te worden. De eerste keer 4 maanden, de tweede keer 6 maanden.
Ik kan alleen maar zeggen: doe een test, dan weet je waar je aan toe bent.

Ik duim voor je!
Groetjes, Cathy
Mama van Thom (maart 2003) en Danae (mei 2006)

Hoi Ineke,

Ik heb in oktober vorig jaar een miskraam gehad waar ik een curretage voor heb ondergaan.
Mijn man en ik wilde het ook rustig aan doen tot het einde van het jaar.
Echter, de eerste keer dat wij weer mochten vrijen na de curretage  was het meteen raak! Ik werd meteen weer zwanger.

Ik zou dus toch maar even testen. Dan weet je het gewoon zeker.

Succes!

Groetjes,
Maike

Mijn cyclus lijkt nog wat in de war na een curettage in januari. Normaal een cyclus van 25 dagen, na de curettage duurde het 34 dagen voor ik weer ongi werd. Daarna 29. Op dat moment zat ik dus ook zo te twijfelen, zal ik testen, of niet? Maar zelf voelde ik eigenlijk wel aan mijn lichaam dat ik niet zwanger was. Dat klopte dus ook. Nu ga ik uit van een cyclus van 28/29 dagen en zou ik dan op 12 april mijn NOD hebben. We gaan het zien!
Het schijnt veel voor te komen dat je cyclus na een mk in de war is. Maar er zijn vast ook genoeg meiden die wel weer gelijk een goede cyclus hebben. En je kan ook zomaar weer zwanger zijn!!! Wie weet....

Meiden bedankt voor jullie reactie, ik denk dat ik morgen maar een test ga halen, dan weet ik het zeker.

Ik laat het jullie wel weten, het zou wel heel bijzonder zijn na 1x vrijen zonder en gelijk raak, we hebben over ons eerste kindje namelijk bijna 3 jaar gedaan.

Liefs, ineke

Terug
Bovenaan