help! wat koop ik voor mijn moeder?

Lieve dames,

Volgende week is het zover...Pakjesavond. Al weken zoniet maanden heb ik al een grote zak onder in de kast staan waar ik elke keer kadoos in stop die ik toevallig tegenkom.

Maar..Ik heb   nog niet zoveel voor mijn moeder. Mijn vader is overal blij mee, maar wat koop ik voor mijn mams?
Luchtje, cd en dvd heb ik al... Iemand leuke tips voor me?

x Anouk

Hoi,
misschien een beetje te laat maar ik vind het altijd leuk om een foto-cadeau te geven met een leuke foto erop van de kinderen. (kun je online bij bijv. kruidvat bestellen)
Een zelf gemaakte cadeau-bon voor een gezellige verwenmiddag.
Een giftbox van bijv. Dove.
Ik koop vaak anti-rimpelcreme voor mn moeder, haha, vindt ze zelf altijd te duur om te kopen.
Nou succes met het uitzoeken van je laatste cadeautjes!
Groetjes van Sonja

Even denken hoor...(ik vind het voor mijn mams altijd makkelijker dan voor mijn vader!)

Weet niet waar ze allemaal van houdt maar dit schiet me even snel te binnen..

Een verwen middag(misschien gaat ze welis naar de sauna of schoonheidssalon)
Een diner bon
Een dove pakket (is al geschreven voor mij maar erg lekker)
Een cadeau bon van de da of etos ofzo
Of een cadeau bon van een winkel waar ze kleding koopt ofzo
Een lekkere fles drank...(als ze likeurtje drinkt bv)
En idd de foto cadeau's zijn ook altijd leuk.
Je hebt ook welis leuke aanbiedingen van de libelle ofzo.misschien is dat ook leuk om te doen?!

Nou hoop dat je er wat aan hebt,
Veel plezier alvast

(ik heb voor mijn moeder een sieraad van ti sento gekocht dus misschien is dat ook wel een leuk idee een sieraad?)

Sinds ik kinderen heb vind ik het zo makkelijk.. Alles met een foto van de kleinkinders erop is goed..
Vorig jaar heb ik een agenda laten maken met allerlei foto's van de kinderen erin.. Harstikke leuk, en ze gebruikt hem iedere dag...

O, ik vind dat altijd een ramp. Mijn vader is het moeilijkste, die krijgt ieder jaar hetzelfde; een zak drop voor in de auto, sokken, iets voor in de tuin. Mijn moeder heeft gelukkig meestal wel iets op haar lijstje staan. Dit jaar wil ze een theedoosje (je weet wel met van die vakjes) en onderzettertjes om theezakjes op te leggen.

Voor mijn schoonouders is helemaal moeilijk, die hoeven niks zeggen ze dan..... Mijn schoonvader maak je nog blij met stripboeken en mijn schoonmoeder krijgt pakje sigaretten (van zo'n cadeautje krijg je toch kromme tenen of niet??) en bodylotion.

Dit jaar hebben we bij de fotograaf foto's van de kinderen laten maken en dat krijgen de opa's en oma' kado. Verder zou ik het ook echt niet weten!

x miranda

Hoi Anouk,

Wij geven met Sinterklaas alleen cadeautjes aan Tara (en ik zal stiekem ook schoencadeautjes in de schoenen van mijn familie stoppen, hihi), maar wat ik aan mijn moeder ga geven met kerst, is misschien wel een idee voor jou voor volgende week?

Ik koop een mandje (vorig jaar was het een ronde rieten broodmandje) en vul dat met verschillende dingen, zoals bijv. een Labello, een pot vaseline, een nagelknipper, een fotolijst met een foto van Tara erin etc. Allemaal dingen die ze kan gebruiken en niet in een kast zal stoppen en het maanden (of jaren :p) later zal terugvinden, haha.

En net zoals Sonja zegt, mijn moeder vindt sommige crèmes ook te duur, dus dan kopen wij dat voor haar als cadeau

Groetjes,
Shivana

Fotocadeau van klein(kinderen) is altijd leuk. Misschien is een waardenbon voor een dagje winkelen met lunch een leuk idee? Dat je dat samen met je moeder gaat doen. Naar een stad wat verder weg of zo?

groetjes Maris

Terug
Bovenaan