Ik heb een zoontje van 2,5 jaar. Hij ligt samen met zijn grote broer op een kamer wel met een afscherming tussen de bedden. Zijn grote broer ligt in een groot bed en hij ligt nog in een ledikantje. Tot voor kort lag hij nog in een slaapzak omdat hij niet anders wou. OP gegeven moment kon hij uit zijn bedje klimmen met slaapzak aan. Nu wil hij zijn slaapzak ook niet meer uit en klimt dus ook uit bedje. Als ik hem tegen 19 uur in bed leg dan komt hij er telkens uit en loopt net zo hard naar beneden. Ik kan hem echt 20 keer naar boven sturen maar niks helpt. We hebben ook al geprobeerd om hem samen met zijn grote broer tegelijk naar bed te doen maar ook dat helpt niet. Zijn broer is 14 maanden ouder dan hem. We kunnen boos op hem worden wat we willen maar niks helpt hij lacht je gewoon uit. Ik heb ook al een bezem onder de deurklink gezet zodat hij niet van de kamer kan komen maar dan is de slaapkamer binnen no time een grote ravage. Speelgoed word door de kamer gegooid en er word aan het behang getrokken. Onze andere zoon blijft gewoon liggen als ik hem gelijk met hem naar bed toe dus daar hebben we geen problemen mee maar dit knaapje pfff.Heeft er iemand tips wat ik hieraan kan doen. Hij slaapt overigens ook overdag niet meer dus daar kan het ook niet aanliggen dat hij te wakker is nog. En hoe laat ik hem ook naar bed toe doe al is het 21 uur het helpt niks want hhij blijft gewoon de eerste twee uur spoken als ik hem naar bed toe doe. Heeft er iemand tips????
Groetjes
Kristel
Groetjes
Kristel