hoi hoi
Heb ff jullie tips/hulp nodig..
Mijn dochter Lieke 2 jaar en 10 maanden is op dit moment vreselijk in de peuterpuberteit..
Ze krijpt (in het gezicht) en slaat als iets niet mag..
Eerst waarschuwde ik haar 2 x en de derde x ging ze de hoek in..
Nu waarschuw ik haar niet meer en als ze dus knijpt of slaat zet ik haar gelijk in de hoek en zeg daarbij
dat ze niet mag slaan of knijpen..
2 minuten later vraag ik of ze me aankijkt en vraag of ze niet meer gaat slaan en knijpen, maar vaak zit ze dan gewoon
te lachen en moet ze dus weer 2 minuten blijven zitten..
Maar heb het idee dat dit dus niet meer helpt, ze zit te lachen in de hoek..
In het begin vond ze het vreselijk in de hoek maar nu interesseert het haar niet meer..
Wat moet ik hier nu mee??
- In de gang zetten durf ik niet, ben bang dat ze naar boven gaat en van de trap valt..
- heb haar ook wel in de kinderstoel gezet met gezicht naar de muur maar ook dit werkt niet...
wie o wie weet wat ik met deze situatie aan moet
groetjes simone
Heb ff jullie tips/hulp nodig..
Mijn dochter Lieke 2 jaar en 10 maanden is op dit moment vreselijk in de peuterpuberteit..
Ze krijpt (in het gezicht) en slaat als iets niet mag..
Eerst waarschuwde ik haar 2 x en de derde x ging ze de hoek in..
Nu waarschuw ik haar niet meer en als ze dus knijpt of slaat zet ik haar gelijk in de hoek en zeg daarbij
dat ze niet mag slaan of knijpen..
2 minuten later vraag ik of ze me aankijkt en vraag of ze niet meer gaat slaan en knijpen, maar vaak zit ze dan gewoon
te lachen en moet ze dus weer 2 minuten blijven zitten..
Maar heb het idee dat dit dus niet meer helpt, ze zit te lachen in de hoek..
In het begin vond ze het vreselijk in de hoek maar nu interesseert het haar niet meer..
Wat moet ik hier nu mee??
- In de gang zetten durf ik niet, ben bang dat ze naar boven gaat en van de trap valt..
- heb haar ook wel in de kinderstoel gezet met gezicht naar de muur maar ook dit werkt niet...
wie o wie weet wat ik met deze situatie aan moet
groetjes simone