Help!!! wat moet ik nou doen

A

Anoniem

Guest
Ik lees elke dag  het forum.
Vaak me ervaringen gedeeld over onderzoeken en andere dingen.

Nu heb ik jullie echt nodig. Ik weet niet wat ik moet doen.

Ik ben al 3 jaar bezig, 2 jaar mm. alles goed maar 2 negatieve samenelevingstesten.
1 keer spontaan zwanger  geworden maar miskraam met  8 weken.

Eindelijk deze maand iui.
Ben begonnen dag 3 tm 7 met chlomid. Vandaag dag 11 eerste echo gehad.
Blijkt dat er 4 eitjes zijn, normaal heb ik een eisprong op dag 14.
Nu blijkt dat ik 4 eitjes heb van 1.5, 1.6, 1.7, 1.8.
De poging is afgeblazen omdat zij het risico te groot vinden. zelf vrijen werd ook afgeraden.

Met insemineren is die kans ook te groot maar als ik nou zelf niet snel zwanger wordt zal  dan nu deze maand al  die 4 eitjes bevrucht worden.
kans is klein als je t mij vraagt. ik wil t denk ik wel proberen.

Wat zouden jullie doen??zelf vrijen of niet?

gr Nancy

Hoi Nancy,

Ik heb hetzelfde als jij gehad, en het wel zelf geprobeerd. Zonder resultaat helaas, maar goed.
De kans dat ze alle vier bevrucht worden is inderdaad niet groot. Maar er is een kans. De gyn vertelde mij dat er bij zo veel eitjes een grotere kans is op een bbz. En dat je daarmee het risisco loopt dat er een eierstok verwidjerd moet worden, wat de kans later dus weer verkleint.
Wij hebben het wel gedaan omdat we al jaren aan het proberen zijn en het wel heel bijzonder zou zou als er nu ineens wel een bevruhting zou zijn, en dan nog van alle vier ook!

Sterkte met beslissen.
Gr. Astrid

Astrid,

Bedankt voor je reactie.
Dit geeft me nog meer t gevoel dat ze toch niet alle 4 bevrucht worden.
En als dat wel zo is, is het nog maar de vraag of ze alle 4 wel goed innestellen.

gr Nancy

Wat een dilemma... ik heb er geen ervaring mee, maar denk dat ik het ook zou doen... moeilijk... succes met je beslissing !

Terug
Bovenaan