Help...Wat moet ik nu deel 2

Bedankt allemaal voor de bemoedigende woorden gisteren...Zie op zulke momenten alleen maar beren op de weg!!

Heb Gisteren idd nog naar het z'huis gebeld en op het moment dat ik de zuster aan de telefoon had voelde ik de kleine bewegen...Zul je net zien!!
Maar ze vond dat ik hem toch te weinig had gevoeld en wilde dat ik toch maar even langs kwam voor een ctg en echo.
Naar mijn schoonouders gebeld en die zijn na het eten naar ons (mijn zoon en mij) gekomen. Opa is bij de grote broer in spe gebleven en ik ben samen met mijn schoonmoeder naar het ziekenhuis gegaan.

Daar aangekomen eerst zoeken naar het hartje, want als je goed luisterde kon je het horen, maar het apparaat pakte het niet op!! Na een kwartier en aan de andere kant van mijn buik toch te pakken gekregen en kon mijn half uur als nog ingaan...
Mijn schoonmoeder vond het net een galoperend paard ;) De hoogste uitschieter was 177 en de laagste 143, maar de vk vond dat prima...Ook was er op het briefje voldoende activiteit van de kleine te zien dus dat was ook alweer een geruststelling.
Op de echo was te zien dat het met het hoofd naar beneden ligt en met de billen tegen mijn middenrif verder helemaal opgekruld :).
Nu moet ik even blijven tellen...ik moet het in 24 uur 5 gevoeld hebben zo niet dan moet ik weer bellen en terugkomen.

Ik geloof dat zo alles wel een beetje heb verteld van gisteren..dus eingenlijk druk om niks, maar ben blij dat alles goed is!!

Nogmaals bedankt voor het lezend oog en de adviezen!!

gelukkig dat je gerust gesteld bent..

toen ik 2 weken terug de kleine ook weinig voelde moest ik ook tellen maar ik moest de kleine 10keer op een dag voelen of als ik hem niet voelde op de standaard tijden moest ik ook aan de bel trekken..

Ik ben idd gerustgesteld en blij dat ik even geweest ben...Nu maandag weer voor controle naar de gyn, dus dan zullen we het er vast ook nog wel even over hebben.

Tja volgende keer bellen...is misschien wel zo verstandig, maar voelde me aan de ene kant wel bezwaard. Dat gevoel heeft nu al wel afgenomen gelukkig. Ook omdat ik nu weet waar ik rekening mee moet houden.

@Dromertje raar eigenlijk dat ze overal weer andere telling hebben vind je ook niet??

Terug
Bovenaan