HELP WAT NOU ?

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden

Ik ben overgeschakeld naar gewone melk en weet je wat mevrouw heeft gisteravond de pap prima gedronken . Nou vanochtend had ik er vitamine D doorheen gedaan ze vertikt het gewoon ik heb daarna nieuwe gemaakt zonder vitamine D maar nou vertikt ze het gewoon nog steeds ik heb het met een lepeltje geprobeerd maar ook niet ik heb er laten zien hoe iik het maak maar momenteel werkt niks. Ik weet het niet meer hoezo kieskeurig. Hebben jullie nog tips voor mij nou zit ik met een chagerijnige hongerig kind en een verdrietige moeder

groetjes lisette

heyhey

nathalia wilt ook geen pap van een lepeltje.

wat ik altijd doe, is haar zelf laten ' drinken"

ik geef het kommetje aan haar en zij drinkt het eruit.

(zorg dat je wel een slabbetje om heb gedaan hahahaha)

misschien is dat een optie?

dat maakt het al weer een stuk leuker he.

succes ermee

liefs, do

Do bedankt voor je reactie maar ze dronk al zelf maar het vertrouwen is denk ik momenteel weg en ze moet geen pap meer ik heb net wat melk opgewarmd en daar heb ze wel wat van gedronken maar niet op . Ik zag ook dat het vierde tandje nou eindelijk door is . Van het CB zeggen ze dat ik maar even andere pap moet gaan proberen dan de bambix en dat ik de vitamine D op een lepel moet geven bij yoghurt of vla maar ja dan wil ze dat ook niet meer . PPPPPPFFFFFFFFFFFFFFFFFF wat een pittig moeilijk kieskeurig meisje heb ik   echt afrikaanse temperament.   groetjes lisette

hihihi ja, van kieskurigheid weet ik niks :D nathalia eet/drinkt echt alles.

nou gelukkig maar dat ze in ieder geval iets op heeft toch?

dat het niet helemaal op is, is toch geen probleem.

komt goed meid.

ja, die tandjes weten wat he.

bij nathalia is nu tandje 5 en 6 in aantocht. allebij de hoektanden.

morgen moet ik weer naar t cb. nathalia krijgt haar prikjes weer :(

ben wel benieuwd hoe zwaar nathalia nu is. na mijn idee is ze (eindelijk) aan het afvallen nu.

hoe gaat t stukjes eten nu bij jou?

bij ons al stukken beter.

liefs, do

Hey Do

Stukjes eten   doe ze niet maar frietjes weer wel en koek stom he. Ik heb nou maar weer vanillerijstebloempap gehaald misschien dat zed dat lekker vind in der melk .
Shanice mag zelfs twee keer pap op een dag en ze was en is ook flink hoeveel weegt ze dan en is haar lengte. Ze hebben tegen mij nooit gezegd dat ze geen pap mogen maar zelfs twee keer komt ook dat ze niet zoveel brood eet.

groetjes lisette

heyhey

ja frietjes zijn ook nathalia haar favoriet hahahaha

toen ze dat zeiden van de pap woog nathalia bijna 10 kilo en was 70cm.

morgen moet ik weer, dus ga vragen of ik nu wel pap mag geven.

nathalia eet haar boterhammetjes wel heel goed. t liefst eet ze de hele dag brood als het aan haar ligt.

en t lekkerst vind ze brood met niks er op. baaah.

wel kreeg/krijgt ze de avondfles met een paar schepjes nutrix (en nu bambix) erin hoor. dat wel.

maar ja, pap is een dikmaker, vandaar dat mij dat toen werd afgeraden :D

nou, ik ga snel t eten maken, maar wilde nog even snel reageren hihihi

liefs, do

Hey do

Ik ben zo blij ze heeft de pap gisteravond weer gegeten en vanochtend ook ik geef de druppels gewoon op een lepel en dat ging ook goed. Ze is momenteel de stembanden heel erg aan het oefenen . Bennet boodschappen wezen doen iedereen in de winkel liep rond te kijken wat hoor ik nou jou hoor shanice iedereen lachen. Ze is net zo een papegaai hihihi. Laat je nog even weten hoe het bij cb was.

groetjes lisette

hahahaha

heerlijk als ze zo lekker kwebbelen/gillen/lachen.

wij zijn vanochtend ook even boodschappen gaan doen, voordat ik naar t cb ging.

ze zat de hele tijd tatatatata en naar iedereen te zwaaien. oog heerlijk gewoon. maakt me echt blij.

op t cb was alles goed. ze is weer afgevallen en weegt nu 9210 gram en is 73.2cm

precies goed dus :D

ze krijgt nu idd pap met gewone melk. t schema komt er nu zo uit te zien:

08.00 pap of boterham+beker melk

10.00 fruit

12.00 boterham+beker melk

15.00 fles 200cc melk

18.00 met de pot mee eten

19.30 uur fles met bambix

en dan naar bedje

ben blij dat shanice haar pap nu wel eet.

weer een geruststelling voor je he :D

nou, ik ga naar mn kleine meissie toe, ze heeft t even niet zo naar haar zinnetje :(

liefs, do

Terug
Bovenaan