Help, wat nu??

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,
ik heb een vraagje.
Ik maak me een beetje zorgen om Jadey de laatste week drinkt ze geen fles meer leeg en komt ze 's nachts weer.
Soms heb ik het idee dat ze het niet lekker meer vind want ze drinkt ,maar 100/130 per fles.
Ik durf haar niet op aanvraag te laten komen, omdat het een meisje is die zich niet veel laat horen (ook niet met een vieze luier) en ben bang dat ze dan helemaal niet meer drinkt.
Ik ben er vanacht 6x uitgeweest omdat ze lag te spoken en uiterekend in de nacht dat ik 's ochtends weer moet werken (boehoe) Ze slaapt ook super slecht en is een beetje mopperig
hebben jullie hier ervaring mee? Jadey is nu 5 maanden (22 weken).

gr slaperige tammy

misschien een sprongetje of heeft ze wat onder de leden? Ik zou me vooralsnog niet zoveel zorgen maken en het even aankijken. Als ze verder alert is en voldoende plasluiers heeft is het niet zo erg. Mijn oudste heeft ook wel eens zo'n periode gehad. Als hij echt te lang weigerde en te weinig binnenkreeg, gaf ik het met een lepeltje. Absoluut niet ideaal, kliederboel, maar dan accepteerde hij het soms wel. En was is gerustgesteld.....

Lastig he als je kindje niet wil eten. Wij maken ons dan vaak meteen zorgen over dat ze niet genoeg krijgen, maar ze kunnen best wat hebben en vaak is het even een periode.

Sterkte,
Mienetje

Goedemorgen,

Ja das heel herkenbaar ook Jessica had dit enige weken terug ook en dat is weer een sprongetje van ongeveer 19 wk tot ongeveer 24 wk!!! Ze leren dan weer vanalles waardoor ze heel hangerig en huilerig worden slecht slapen en ook weinig drinken!!! Weer helemaal terug naar mama willen en ook huilerig om vreemde gezichten!!! Jessica kwam ook snachts in één keer weer een paar keertjes erg vermoeiend en zeker als je moet werken!!! Maar het is tijdelijk en als je het niet vertrouwd kun je altijd contact opnemen met je H.A of CB!!! Succes ermee ff nog doorbijten!!!

Liefs Sandy

Terug
Bovenaan