Help: wat te doen tegen gillen (lees: heel hoog krijsen)

Hoi Allemaal,

Feline gilt/krijst sinds een paar dagen heel erg. Waar het aan ligt mag Joost weten. We worden er stapeldol van, want het doet echt superpijn aan je oren.
Ze krijgt wel weer een tandje en ik heb zelf het idee dat ze iets duidelijk wil maken, maar omdat ze niet kan praten dan maar gaat gillen of zo?
Hebben jullie enig idee hoe ik het haar afleer?

groetjes Mariska

Hoi Mariska,

Marissa heeft dit een paar dagen geleden ook een tijdje gedaan. Gewoon opeens zomaar heel hard gillen. Wij hadden het idee dat ze dit deed omdat ze door had hoe het moest. Wij hebben er eigenlijk weinig aandacht aan proberen te besteden maar dat was niet altijd makkelijk. Nu is ze er ook opeens weer mee opgehouden. Ik heb wel eens mensen gehoord die in zo;n geval gaan fluisteren tegen het kind. Dan houden ze vaak op omdat ze je dan niet horen. Waarschijnlijk allemaal weer een fase maar wel erg vervelend. Is het trouwens alleen maar gillen of huilen? Ik heb het echt over gwoon gillen waar dus geen verdriet bij kwam.

Een tijd terug werd Marissa wel 's nachts een keer echt gillend wakker maar daar moest ze ook heel hard bij huilen. Ze was toen echt ontroostbaar. Toen had ze oorontsteking. Ik hoop dat je er iets aan hebt

groetjes

Linda

Hoi Linda,

Feline heeft dit ook al eerder gehad, maar toen was het echt omdat ze door had hoe het moest. En dat is inderdaad een fase, duurde maar een paar dagen. Maar nu gilt ze echt en kijkt ze ook een beetje gefrustreerd naar ons idee.
Feline is op zich echt een vrolijk meisje en heel lief, maar als ze gilt/krijst kan ik haar wel achter het behang plakken.
Boos kijken en zeggen dat het niet mag hebben we al geprobeerd, negeren ook al. Als ze het morgen weer doet ga ik in ieder geval het fluisteren proberen, misschien helpt dat. Anders weet ik het niet meer....

groetjes Maris

hoi hoi

ik ken het helaas

Ryan heeft zeker 5 maanden(ja je leest het goed 5 maanden)
alleen maar gegilt, nu hij echt begint met brabbelen wordt het minder
je trommelvliezen trillen ervan en je wordt knetter GEK.
negeren en ook tegen andere zeggend at ze er niet op moeten reageren

Ryan had door dat hij er bij mensen punten mee scoorde dus ging vrolijk verder

het is helaas een fase die vanzelf weer overgaat

groetjes moekje

Terug
Bovenaan