Help...Wat te doen??

Nou ja zoals het topic al zegt Help...Wat moet ik doen??
Sinds gisteren heb ik de kleine eigenlijk niet meer gevoeld tenzij ik erg hard op mijn buik duw?!
ook heb ik last van een zere buik en zere onderrug, maar kan niet ontdekken of weg trekt en terugkomt het lijkt blijvend.

Mijn man moet tot 20.00 uur werken en is pas rond 21.00 uur thuis, wat inhoud dat ik tot die tijd ook geen vervoer heb...please wat moet ik doen wel of niet naar het z'huis bellen (sta onder controle bij de gyn)??

Ik zou maar snel bellen, dan heb je meer duidelijkheid.
Baby's bewegen minder in deze fase, maar neem geen risisco. Bel desnoods een taxi!
Sterkte,
laat je het nog even weten hoe het afloopt?
Groet, jessica

BELLEN hoor!
Al is het voor je eigen geruststelling!
Heb je niet een vriendin/buurvrouw ofzo die mee kan rijden of je in ieder geval kan brengen?
Laat even weten hoe het afgelopen is!

liefs louise

Hoi,
Ik zou ook even bellen, het is normaal dat je minder beweging voelt, maar helemaal niet tenzij je duwt is niet echt de bedoeling, misschien heeft de baby een minder actieve dag dat kan maar ik zou toch even bellen!
Liefs

zou ook bellen. bij nr 3 had ik dat ook en moest gelijk door naar het ziekenhuis, daar bleek de kleine toch wel weer te bewegen maar ook dat ik al 1 cm ontsluiting had.

Ik zou bellen als ik jou was. Desnoods komen ze naar jou. De Vk doet dat sowieso! Zoals de rest ook al zegt in deze periode kan je je kindje iets minder voelen zoveel ruimte hebben ze niet meer! Laat je even weten hoe het is afgelopen?

Gr. Tamjo

hee ik zou bellen.
je hebt denk ik wel beetje gehoord hoe het bij mij de laatste tijd is?
ik wil je niet bang maken ofzo maar dat is iets wat er mis kan zijn.
of omdat je kleintje zich gewoon heerlijk genesteld heeft

Terug
Bovenaan