Help, wat vinden jullie een goede jongensnaam??

Hey,

wij hebben echt een probleem!!!!!!!!!
We kunnen geen jongensnaam verzonnen krijgen.
Toevallig zei er van de week iemand tegen mij de naam Jess voor een jongen, ik vind hem wel leuk maar weet niet goed of het een goede naam is voor een jongen.
Je moet hem dan wel zien dat de naam op z'n engels word uitgesproken dus Djess.

Wat is jullie mening hier over?? en/of hebben jullie nog suggesties?? het leifste beginnend met de letter J.

groetjes

Hoi,

Een naam die met een J begint, hmm dan denk je al snel aan Jeroen he, hihi. Maar er zijn ook leuke namen: Jort of Jorik bijvoorbeeld.

Succes en geniet van je zwangerschap (en het namen zoeken)!

Sonica

Hey

Ik ben zelf nog maar net zwanger, maar ik vind het verzinnen van een jongensnaam idd ook erg moeilijk. Meisjesnaam wist ik al lang voordat ik zwanger was, maar een jongensnaam is moeilijk.
Ik vind zelf de naam Mees wel leuk voor een jongen, maar aangezien onze kleine gedoopt gaat worden, vind ik het wel leuk om er dan een tweede naam bij te doen.
Heb alleen nog geen idee. Het moet wel een iets langere naam zijn.

Djess vind ik persoonlijk iets minder. Vind het meer een meidennaam.
Als je in de J zit, kun je ook aan Jesse denken of Jaden. A spreek je dan uit als e.
Succes!

groetjes Janien

heb je al gegoogled op namen?
Er zijn zat sites met namen...
Ik vind het erg persoonlijk, wat jij mooi vind vind een ander weer niets.
Ik persoonlijk heb niets met nederlandse namen. Ik ga weer voor de buitenlandse namen.

Ik ben nu bijna 26 weken zwanger en ook wij verwachten een jongen. Hier is het precies hetzelfde. De namen die ik leuk vind, vindt mijn man niet leuk en andersom. Er zijn een hoop leuke namensites (www.familyberry.com of www.babybytes.nl) waar je namen kunt zoeken en in verschillende categoriën.

Ik vind Jess wel een leuke naam, ik heb hem nog even geopperd, maar hij is helaas afgewezen door mijn man. :)

Groetjes, Marisa

hoi hoi

ik ben morgen alweer 23weekjes:)zwanger en verwachten nu een zoon

wij gaan voor de naam djayden (de meeste kiezen voor jayden)

liefs mama van caithlyn

Hoi,

Ik heb een beetje eenzelfde probleem! Al vanaf voor dat ik zwanger was, heb ik al een naam in mijn hoofd voor een meisje.
Nu hoopten wij dat we het zouden weten na de 20 weken echo, maar helaas, dus moeten we nu zowel een jongensnaam als een meisjesnaam verzinnen!
Mijn man wil de kleine als het een jongetje wordt graag naar hemzelf en zijn vader noemen, maar ik weet niet of ik het daar wel mee eens ben...
Nu ben ik dus aan het zoeken naar een naam die ik kan combineren met John, maar dat is zo makkelijk nog niet!
Ook hebben wij nog het probleem dat wij veel Engelstalige familie hebben, waardoor we het kind ook niet echt een Nederlandse naam "kunnen" geven.

Nu hoop ik dat we nog een kans krijgen om een pretecho te doen, zodat we het dan hopelijk wel kunnen zien, dan wordt het namen verzinnen misschien ook makkelijker!

Even een kleine vraag om jullie mening:
Ik vind Elliot een heel leuke naam en om John een beetje tegemoet te komen, zou ik dan willen kiezen voor John Elliot, maar dan met als roepnaam Elliot. Is dat gek?
Ik vind zelf Elliot John namelijk niet klinken, maar ik wil ook niet ons kindje als roepnaam John meegeven... Lastig, maar ja... (toch maar hopen op een meisje???)

groetjes
Sas

Terug
Bovenaan