Help! Wat vinden jullie van deze jongensnaam?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,
Nog twee maandjes te gaan en dan wordt onze tweede knul geboren. Nu zijn we al maanden op zoek naar een leuke jongensnaam, maar ik kan maar niks bedenken waarvan ik denk: WOW! Dat WOW-gevoelhadden we wel bij ons eerste mannetje Jayden.
Nu heeft mijn man de naam Landon gevonden, maar ik weer het niet zo... De ene dag vind ik hem leuk en de volgende dag weer niet. Wat vinden jullie van deze naam? Aan wat voor jongetje denken jullie bij deze naam?
(Deze naam stond in 2006 op de 49e plek van de meest populaire namen in Amerika en betekend "Long Hill".)

Bedankt!
Groetjes Jolintje

Persoonlijk vind ik die naam nix.
Hij doet me idd denken aan een Amerikaanse naam, maar dan wel met een flink accent.
Vreemd hé?!
Nou ja... jullie moeten het tuurlijk zelf weten, het is erg moeilijk idd.

Wijzelf zaten te twijfelen tussen Dylano en Dylan, maar Dylan doet me teveel denken aan Luke Perry van Beverly Hills 90210  En hem vond ik nix, haha!!
Dus is het Dylano geworden, en vinden het uiteraard een prachtige naam.

Succes met het nadenken en je verdere keuze.

Groetjes Debby, mv Dylano 31wkn en 3dgn.

waarom niet Lander? vind ik zelf ook leuk klinken en lijkt toch wat op landon, hoewel het laatste wellicht origineler is.
succes ermee!

hoi

ik vind jayden ook veel leuker dan landon
zo moeilijk een naam kiezen

veel succes

groetjes ilona

Sorry vind Landon geen leuke naam!

Jayden vind ik wel heel mooi.

xxx Nienke

Hey,

Als ik eerlijk ben vind ik Landon ook geen mooie naam....sorry....
Maar het is zoooooo moeilijk om een naam te vinden die iedereen mooi vind....dus.....doe gewoon wat je zelf mooi vind!!!
Suc6 met zoeken.

Groetjs,

Mootje

Landon is ook niet echt wat ik mooi vindt.

Maar....smaken verschillen.
Je moet gewoon echt doen wat jullie graag willen en niet kijken naar de mening van anderen.
dat maakt het alleen maar moeilijker.

Mejon

Terug
Bovenaan