HELP WAT ZOU DAT ZIJN!!!

Hoi Hoi,

Even een vraag, wij weten het niet meer.
Onze dochter van 17 weken, voelt heel koud aan terwijl ze het warm zou moeten hebben.
Ze wil niet eten, probeert wel een slokje en begint dan heel hard te huilen.
Net alsof dat pijn doet.
Normaal eet ze alles op en huilt nooit, dus dit is voor haar heel vreemd.

Ze slaapt nog alleen maar hazeslaapjes terwijl ze erg moe is.
En van heel hard huilen kan het ook ineens over zijn en begint ze te lachen.

We hebben geen idee wat er mis is!!

Misschien heeft er iemand een idee.

Alvast bedankt!
Groetjes Ingrid

mama van Sophie en Frederieke
 
Hoi,

Misschien is het het virus dat op het moment heerst? (In ieder geval bij ons in West-Friesland). Mijn zoontje van bijna 2 heeft dat ook, een paar slokjes drinken en dan niet meer willen. Met eten hetzelfde. Het heeft ups en downs, de ene keer niet drinken, de andere keer niet eten. Tussendoor zo maar af en toe een dag of halve dag dat er niks aan de hand lijkt en alles dus wel goed gaat. Het virus kan richting de keel gaan (keelpijn) of naar de buik (diarree) of beide. Mijn zoontje heeft beide. Anders toch even met je dochter naar de huisarts gaan? ik ben vanmiddag even geweest en hij zei bij ons van gewoon veel drinken laten  en als hij niet wil eten is het niet erg. Alleen als het heel erg lang duurt of diarree en spugen tegelijk dan moeten we terugkomen. Aangezien jouw dochter nog erg klein is zou ik zeggen: liever een keer meer naar de huisarts dan dat je kindje zich niet lekker voelt en jij zelf niet weet wat je er mee moet.

Groetjes Patricia
 
Terug
Bovenaan