help waterpokken!!

Hallo moeders,

Wie kent het het probleem waterpokken.
Mijn dochter kreeg uitgerekend de dag dat haar neus amandels eruit moesten de waterpokken, dus de neusamandels werden niet geknipt.
Maar oo wat een drama die pokken, we zitten nu op de derde dag, en werkelijk een drama, ze heeft zoveel jeuk dat ze niet kan slapen, en ik dus ook nietik smeer met zalfjes die er voor zouden helpen maar dat heeft geen nut.
HEBBEN JULLIE EEN TIP????
We worden er alletwee gek van, ik hoop dat iemand een tip heeft wat ik het beste kan doen.
Alvast heel erg  bedankt.

Groetjes roos
 
Hoi

kris ons zoontje van 2 jaar heeft ook heel erg last van waterpokken het begon donderdag met paar pukkeltjes gisterochtend vrijdag dus. zat hij al helemaal onder en het lijkt zich nog uit te breiden. ziet er zo zielig uit. hij klaagt nog niet over veel jeuk zo affentoe nog smeren hem dan in en het is weer even over.

Ik vraag me ook af wat je zou kunnen doen als de jeuk erger wordt. volgens mij valt er niet veel te doen.

Groetjes jenny
 
Mijn zoon heeft ook de waterpokken gehad en ik kreeg toen een tip over een bad met zemelen. Dat kun je halen bij de drogist. Heb je nu alleen op dit tijdstip niet veel aan natuurlijk. MAar de pokken drogen dan eerder in.
Verder is het gewoon helaas uitzieken.

Sterkte!
Lies
 
Een badje met havermout helpt tegen de jeuk (havermout in een washandje doen, niet los in het bad !) en menthol poeder. Verder inderdaad uitzieken.

 
Terug
Bovenaan