Help! Weer bloeden een maand na miskraam

<p>Hoi, Er zijn al veel soort gelijke vragen gesteld hierover maar hoop toch dat iemand zich herkent in het volgende. Op 1 december testte ik positief maar helaas kreeg ik op 26 januari te horen tijdens de echo dat ik een MK had. Na iets minder dan twee weken wachten tot dit ‘zelf’ op gang kwam, heb ik uiteindelijk op 5-6 februari gebruik gemaakt van de pillen om mijn MK op te wekken. Dit leek te gaan volgens plan (ook al was dit natuurlijk niet het plan wat ik voor ogen had) en testte ik op 1 maart negatief. Dit was een goed teken gezien dit volgens de gynacoloog betekent dat alles weg is.  Ondertussen werd ik in het weekend van 27-28 feb ook ongesteld en dit duurde tot +/- 3 maart. Helaas bloed ik nu sinds bijna 2 weken weer iedere dag. Het is veel te weinig voor een menstruatie en is alleen na het plassen. Heeft iemand hier ervaringen mee? Ik snap er helemaal niks van.. voor de zekerheid wel vandaag ook een test gedaan omdat ik dacht dat er misschien toch iets was achtergebleven maar die test was negatief.. Heeft iemand ervaringen met een pauze van bijna twee weken niet bloeden en daarna opeens wel dagelijks lichte bloedingen?</p>

Hey, geen zorgen het hoort er (helaas) allemaal bij. Ik heb precies hetzelfde meegemaakt als jij. Afgelopen januari te horen gekregen dat het hartje niet meer klopte, dus met medicatie de mk opgewekt. Bloedingen duurde 1,5 week ongeveer. Toen 2 weken was het rustig en daarna begon ik weer oud bloed te verliezen. Dit duurde ongeveer een week. Net zoals jij, vooral tijdens het plassen. Daarna weer een paar dagen rustig en begon het weer. 3 dagen oud bloed en toen eindelijk werd het helder en dacht ik hé hé, de menstruatie is opgang. Echter, had ik maar 2 dagen helder rood en was het daarna over.

Echter zei de gynaecoloog na de controle dat er nog wat resten in de baarmoeder zaten die eruit zouden komen met de menstruatie, waardoor ik een heftige menstruatie kon verwachten. Dit was dus helemaal niet zo, dus heb geen idee of mijn cyclus nou echt op gang is gekomen.

Gisteren was ik precies 28 dagen verder, geteld vanaf het moment dat ik helder bloed begon te verliezen, maar ben niet ongesteld geworden nog en ook niet zwanger. Daarvoor heb ik altijd een cyclus gehad van precies 28 dagen.

Hoe dan ook.. een ongeregeld zooitje is het nog :(

Dus ja, het is volgens mij heel normaal. Maar wel irritant want je wil snel verder!

Veel succes en sterkte!

Dank je wel voor je reactie Christiana! Dit helpt heel erg om te weten dat ik niet te enige ben! Jij ook veel sterkte en hoop op goed nieuws voor je binnenkort! ?

Dit verhaal het is net of ik mijn eigen lees.

Miskraam opgewekt met pillen, dacht dat alles aan kant was. Eerst volgende menstruatie stopte dit niet meer, oud bloed, nieuw bloed, uiteindelijk curatage.

Ja zeker, 1 maand normale cyclus en toen zwanger en inmiddels is onze dochter 16 maand.
Al met al lang bezig geweest om alles op orde te komen.

Terug
Bovenaan