<p>Hoi, Er zijn al veel soort gelijke vragen gesteld hierover maar hoop toch dat iemand zich herkent in het volgende. Op 1 december testte ik positief maar helaas kreeg ik op 26 januari te horen tijdens de echo dat ik een MK had. Na iets minder dan twee weken wachten tot dit ‘zelf’ op gang kwam, heb ik uiteindelijk op 5-6 februari gebruik gemaakt van de pillen om mijn MK op te wekken. Dit leek te gaan volgens plan (ook al was dit natuurlijk niet het plan wat ik voor ogen had) en testte ik op 1 maart negatief. Dit was een goed teken gezien dit volgens de gynacoloog betekent dat alles weg is. Ondertussen werd ik in het weekend van 27-28 feb ook ongesteld en dit duurde tot +/- 3 maart. Helaas bloed ik nu sinds bijna 2 weken weer iedere dag. Het is veel te weinig voor een menstruatie en is alleen na het plassen. Heeft iemand hier ervaringen mee? Ik snap er helemaal niks van.. voor de zekerheid wel vandaag ook een test gedaan omdat ik dacht dat er misschien toch iets was achtergebleven maar die test was negatief.. Heeft iemand ervaringen met een pauze van bijna twee weken niet bloeden en daarna opeens wel dagelijks lichte bloedingen?</p>