help, weet het ff niet meer

zoals sommige weten heb ik een topic joepie een 2de erbij, nou dat gaat waarschijnlijk niet op:(

afgelopen vrijdag avond kwam moeders voor moeders langs.
Zij doen altijd een test voor de zekerheid( wat logisch is) de test was negatief.

Gene paniek zegt ze kan misschien dat je nog niet ver genoeg bent( had met avond urine gedaan)
maar afgelopen dinsdag had ik ook s avonds getest met de digitale van clearbleu en gaf toen duidelijk zwanger aan.

Die vrouw zei hier heb je er nog 1 van ons en probeer dat op ochtend urine dan bel je na dat je van de verloskundige komt .

Nadat zij weg was heb ik weer getest maar dan met claerbleu en die gaaf niet zwanger aan.

Ik gewacht tot vanochtend ( zaterdag) met ochtend urine met de moeders voor moeders test en die gaf ook weer negatief aan.

Dus ik dacht eerst van heb ik het de eerste keer wel goed gezien, nou dat wel me man heeft het ook zien staan. wat kan het dan zijn, me schoonzus zei , dat de test dan niet goed was dat er ene foute tussen zat.

Nou nu weet ik het niet meer, maandag even de verloskundige bellen en kijken wat zij zegt , want ben nog steeds niet ongesteld na 19 oktober.

groetjes mama van sharon

hey
nou dan zou ik als ik jou was maar even een echo laten maken dan weet je zeker hoe of wat
ik hoop voor je dat het positief mag uitpakken

Hoi meid

Heb dit ook meegemaakt 2 jaar terug,Ook een negatieve test bij moeders voor moeders.Enkele dagen daarna werd ik ongesteld, dus vroege miskraam.

Het is dus afwachten maar denk dat je niet meer zwanger bent.

sterkte!

Hoi meid

Heb dit ook meegemaakt 2 jaar terug,Ook een negatieve test bij moeders voor moeders.Enkele dagen daarna werd ik ongesteld, dus vroege miskraam.

Het is dus afwachten maar denk dat je niet meer zwanger bent.

sterkte!

ja maar een miskraam moet hij toch ook gewoon positief aan geven dat was wel bij een kennis van me, die kreeg een miskraam maar bleef wel positief?

Ik ben bang dat of de test niet goed was of dat ik zelf niet goed gekeken heb maja me man heeft het ook gezien. ik voel nu nog niks.

groetjes mama van sharon

Ik heb helaas afgelopen januari hetzelfde meegemaakt. Een dag of 3 nadat moeders voor moeders was geweest begon ik te vloeien en verloor ik het vruchtje. Nu ben ik weer zwanger 18w2dgn en in het begin was ik zo onzeker deed 1a2x in de week een test of het hcg er nog wel was. En dat ochtend dat de vrouw van mvm kwam heb ik ook nog even getest.

Terug
Bovenaan