help weet me geen raad!!!

A

Anoniem

Guest
Ik heb zo'n last van mijn borsten en tepels, ben 5 december bevallen van een gezonde dochter en ik geef nu bijna 1,5 wk borstvoeding, alleen sinds de laatste 2 dgn erge tepelpijn en af en toe wat steken in mijn borsten.
Ik weet me geen raad, sta op het punt om flesvoeding aan te schaffen, ik zie er tegen op om marit aan te leggen.Terwijl ik er van wou genieten.

wie o wie kan me helepn en heeft goede tips?

Liefs Diana

Hulp vragen!!!
Hetzij via de huisarts, het consultatiebureau, misschien kan er een lactatiekundige worden geraadpleegd...maar zoek hulp! Misschien is het spruw, tepelkloven, lichte ontsteking...het is allemaal te verhelpen als je maar weet wat en hoe! Je kan anders ook nog bellen met een vrijwilliger van een bv-organisatie (bijv. LLL)
Heel veel succes, ik hoop dat je nog lang kan genieten van bv geven!
Groetjes, Edith.

Hey Diaan meid, ik had al een berichtje voor je achtergelaten bij de hoppers maar zal het hier ook nog even doen.

Ga idd even bellen met LLL of BVN of iemand iig want het is niet nodig dat het pijn doet. Dat klopt niet dus is er iets aan de hand. Ga niet zelf zitten tobben hoor want dan gaat het misschien mis en dan baal je als een stekker. Laat je even wat horen?

Groetjes...sterkte!!!! Succes ook vooral, bijna alles is echt te verhelpen!!!

Hoi,
Als ik het zo lees lijkt het op spruw. Inderdaad even langs de huisarts of iemand van LLL bellen. Niet zomaar stoppen hoor! Met de juiste medicatie kan het zo over zijn. Jullie zullen dan allebei behandeld worden, jij en je kindje omdat je elkaar anders weer besmet. Succes!

Terug
Bovenaan