Help wel of niet zwanger

gebruiker132582

New member
ik weet het even niet

ik ben vandaag al een week overtijd. En ik ben het altijd regelmatig.

Nu heb ik net om 6 uur een test gedaan en die gaf maar 1streepje aan.

mijn gedachten denken : ben ik dan gewoon echt niet zwanger of moet ik in de ochtend testen.

Mijn gedachten gaan alle kanten op.

Heb verder ook geen kwaaltjes alleen dat ik een opgezette buik heb.

Wat denken jullie ?
 
Heb al 2 dagen krampachtig gevoel bij m'n schaamstreek. Vandaag door de dag heen wat krampen. Voelt heel anders dan menstruatie kramp..</p>
De hele nacht gespookt door de pijn en tig keer eruit om te plassen

Woensdag is m'n NOD en kon vanochtend niet langer wachten met testen.. Zien jullie ook een licht streepje?

 
<p style="text-align: left;">Oh en gebruiker, spannend he?! Ik duim voor je dat het raak is!</p>
 
Ik denk dat je even moet wachten met testen.. probeer sowieso in de ochtend te testen met ochtendurine. Daarnaast duurt het even voor de concentratie hcg hoog genoeg is om een duidelijk streepje te zien op de test. Is het in de ochtend niet, wacht dan twee dagen en test weer. De concentratie hcg wordt met de dag hoger wanneer je zwanger bent!



Dee88

volgens mij is dit een kruidvattest?! Die had ik ook en bij mij bleef het streepje na meerdere keren deze test, licht. Een streepje hoe licht ook betekent zwanger! Ik zie het streepje niet, kan door foto komen... maar als het streepje licht is, ben je zwanger. Gefeliciteerd!
 
MMO het is inderdaad een kruidvat test. Streepje zie ik erg licht, maar kan ook zijn dat ik het me verbeeld omdat ik zo graag wil haha! Ik ga woensdag nog een keer testen en hopelijk is ie dan duidelijker. Heb je tips voor een goede test?
 
Dee 88



ik zie een heel licht streepje !!



Ik had vanavond ook met de kruidvat getest maar helaas geen streepje.



was die van jou meteen zichtbaar?

Na ongeveer 5 min zag ik nog niks toen maar weg gegooid.

Ik wacht maar tot morgen ochtend heb boor dan een clearbleau gehaald.
 
Bij mij was ie na de 5 minuten op deze lichte manier zichtbaar. Ben er nog niet helemaal van overtuigd, wil toch echt een duidelijkere streep zien hoor!

Heb je de clearblue met tekst? Dan hoef je geen streepjes te turen en heb je wat meer duidelijkheid. Laat je het morgen nog even weten?
 
Terug
Bovenaan