Help! Welk kraambureau moet ik kiezen?

Hoi mama's (in spe),Ik ben zwanger van mijn eerste :))) en ik ben op zoek naar een kraambureau. Woon zelf in Utrecht. Maar ik vind het moeilijk om te bepalen voor welk kraambureau ik mij moet inschrijven, heeft iemand een suggestie voor een goed kraambureau of eentje waar je heel tevreden over was? En hebben jullie nog tips waar moet ik op letten bij het kiezen?Liefs

Hoi! Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik weet niet hoe je verzekerd bent, maar anders moet je eerst even kijken welk bureau een contract heeft met je zorgverzekeraar. Daarnaast adviseerde de verloskundige mij om er eentje te kiezen in de buurt. Voor mij bleef er dan niet zo heel veel over om uit te kiezen, haha. Verder heb ik helaas geen ervaring met kraamzorg in de omgeving Utrecht. Succes!

Gefeliciteerd ik zou even met je verloskundige overleggen, meestal hebben zij goede ervaringen met bepaalde bureaus.. Succes.

Hallo en gefeliciteerd! Ikzelf moest zeer recent ook voor t eerst achter kraamzorg aan en zat met t zelfde. Ik heb eerst uitgezocht met welke bureaus mijn verzekeraar contracten heeft. Vervolgens heb ik de vk gevraagd naar goede ervaringen/ prettige samenwerking. De 4 die zij noemde vielen allen onder mijn verzekering. Vervolgens heb ik via mijn verzekeraar op de vergelijk en kies site de scores van deze bureaus opgezocht. Qua cijfers maakte t niet heel veel uit, wel qua aantal beoordelingen en actualiteit vd beoordelingen. Na ook de websites/ (hoe is de informatievoorziening ? Hebben ze ergens een uitgesproken mening over en wat vind ik daarvan?) bekeken te hebben heb ik een keuze gemaakt. Uiteindelijk blijft t volgens mij echter altijd maar afwachten want:...t gaat uiteindelijk toch vooral om de persoon die bij jou in huis komt helpen. hopelijk kunnen we strax allemaal op een fijne kraamtijd terugkijken;-).

Hoi hoi, proficiat!
Mijn verloskundige raadde mij een kraamzorg bureau aan waar zij al jaren fijn mee samen werken. Deze valt ook onder mijn verzekering en zo had ik deze dus gekozen.
Succes :)

Terug
Bovenaan