Help, welke babykleertjes mee naar ziekenhuis?

Hallo lieve (aanstaande) mama's,

Even een vraag, wat neem ik mee in mijn ziekenhuistas aan babykleertjes?
Rompers, sokjes, mutsje, shirt, boxpakje, jasje, broekje?

Ik heb zoveel spullen, maar zo weinig ervaring
Weten jullie waar ik in het ziekenhuis het meeste aan heb?
En is het verstandig meerdere maten mee te nemen?

Kijk uit naar jullie reactie...

Liefs, Lotte

Ik ben van het januari forum, maar ik ben ook hierover na aan het denken.

Ik neem zelf inderdaad 2 pakjes mee. Beiden zonder voetjes wat ze zeggen dat ons kindje lange beentjes heeft. Ik wil het risico niet lopen dat het broekje te klein is.

Ik neem maat 56 mee, ik denk namelijk dat ik het broekje aan de bovenkant kan omvouwen en evt. de  mouwtjes ook. ik neem ook 2 rompertjes mee in maat 50/56.

1 pakje bestaat uit truitje, broekje, mutsje en slofjes
2e pakje bestaat uit broekje, truitje en daar combineer ik een mutsje en slofjes bij. Ik neem wel sokjes mee maar of dat beiden kan????

Verder neem ik een jasje/vestje mee. en een omslagdoek. ik hoop dat je hier wat aan hebt.

liefs
talke
34 weken

Hoi hoi,

ik heb heel wat kleertjes in mijn tas zitten voor ons kleintje. Ik heb het nogal moeilijk met kiezen, hehe... dus dacht ik, waarom niet genoeg zodat ik ook kan kiezen in het moederhuis.
Bij ons is het zo dat we 5 dagen in het moederhuis 'moeten' blijven, dus ik heb voor elke dag iets mee en zelfs nog net iets meer, zodat ik nog keuze heb.
- 2 kruippakjes
- 4 broekjes + 4 bijhorende truitjes
- 4 paar sokjes
- 1 paar slofjes
- 2 mutsjes
- 1 jasje

Dit is alles wat in ons kleintje's valiesje zit... zal ik zeker en vast wel mee toe komen. Is misschien best veel, maar ik laat het zo... Beter te veel dan te weinig.

Liefs,
van ons...

hoi hoi,

Ik had een leuk pakje van nijntje in gedachten om aan te trekken
broekje rompertje shirtje sokjes en mutsje mooi compleet. maat 56
Maar hij verdronk erin. Mijn moeder is toen snel maatje 44 gaan kopen