Help? Welke buggy?!

<p>Hallo lieve mede mama’s en papa’s,</p><p>in Januari wordt ons baby’tje 6 maanden. Nu ben ik alvast aan het rondkijken naar buggy’s. Naar er staan er zo veel op dat ik geen idee heb welke we moeten kopen? Hebben jullie misschien suggesties? In de prijsklassen tot maximaal €200,</p><p>dankjewel alvast!!</p><p> </p><p>xx</p>

Hoi,
Waarom zou je een buggy willen? Ze kunnen in principe tot aan de 15 kilo in de wagen zitten :)

Toen ik een buggy wilde aanschaffen was ik verliefd op de Joie Brisk LX. Echt een fijne luxe buggy, kindje zit rechtop, kan goed plat liggen om te slapen, makkelijk in te klappen etc.

Succes!

Dankje voor je reactie!
Wij hebben best wel een lompe en grote kinderwagen. En aangezien wij 2 trappen op moeten om bij onze woning te komen, is een buggy veel fijner met naar boven sjouwen dan zo een lompe, grote kinderwagen..

Koelstra Simba! Ideaal! Wij hebben hem zelfs op de meest hobbelige weggetjes in Zuid-Frankrijk gebruikt, in het bos, enz. en nog steeds is ie perfect! Echt geschikt voor veel soorten terrein en hij is heel licht en compact op te vouwen. Kan ook helemaal plat. 

Hoi! Ik raad echt de yoyo babyzen aan wel een stuk duurder dan 200 hoeveel weet ik niet meer maar op markt plaats misschien 2 de hands te koop 
je kunt wel even een filmpje kijken op YouTube over deze buggy

Ook handig om te bedenken wat je er meewilt; als hij mee moet kunnen op de fiets (heel praktisch), zou ik voor een paraplu buggy gaan, zoals de koelstra simba. Als je er juist ook mee op reis wilt, veel in ov bent of vooral mee wilt wandelen, dan zijn andere opties wellicht beter.

Nuna pepp, zijn wij hier ook ontzettend blij mee! Ik wilde perse een buggy hebben met zo'n doorgetrokken stang (net zoals een kinderwagen heeft, geen 2 losse handvaten).. en vind het ideaal omdat je met 1 hand de buggy ook heel makkelijk kan sturen .  Gebruik ik ontzettend veel, en zeker in de periode dat je kindje naast en wilt lopen maar je de buggy nog zeker bij je wilt hebben 

Terug
Bovenaan