Help, welke ovu-test????

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,
Ik ben sinds kort begonnen met temperaturen en wil eigenlijk ook wel graag beginnen met een ovu-test. Nu heb ik al een beetje gezocht naar die dingen en ik vind het prijsverschil zo groot! Die van Clearblue (5 stuks) kost wel dertig euro en op de site van Mat Care (of zo) staan ovu-tests op die veel goedkoper zijn!
Welke tests gebruiken jullie en zit er naast prijsverschil ook een verschil in de betrouwbaarheid van die dingen? Ik ben zo bang dat die goedkope dingen niet te vertrouwen zijn...
Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen. Voor mij is het allemaal nieuw.
Groetjes MG

hoi hoi,

ik heb ook afgelopen maand voor het eerst ovutesten gebruikt, ik heb gekozen voor de clearbleu digitaal omdat vaak bij de andere testen moet kijken of de streepjes even donker meoten zijn of donkerder dan de controlestreep, en ik had geen zin in giswerk of het nou wel of niet mijn ei zou zijn,

de digitaal geeft heel netjes een rondje aan ( lh-piek neit gedetecteerd )
of een smiley ( lh piek binnen 12 en 36 uur ovuleer je )

en voordeel deze kan je OOK met ochtendurine doen!!

ze zijn per 7 verpakt voor 30 euro, het is wel wat geld,
maar bij mij heeft het ze vruchten afgeworpen want ben zwanger..

Liefs Iris
Januari 2008 mama

Bedankt voor je snelle reactie!
Wauw!! Direct zwanger nadat je een ovu-test hebt gebruikt. Dat klinkt goed, gefeliciteerd!  Hoe lang was je al bezig voordat je een test ging gebruiken? Mijn collega was ook gelijk zwanger na gebruik van een ovu-test. Ze zei dat je dan 50% kans hebt. Dat vind ik wat veel klinken, weet jij daar meer van?
Wij hebben nu 1 ronde achter de rug en mijn mannetje is er nog niet zo mee bezig als ik. Ik wilde ze eigenlijk ook gaan gebruiken om mijn cyclus te 'ontdekken', aangezien deze (nog)  niet heel regelmatig is. Even kijken of ik uberhaupt wel een eisprong heb.
Inderdaad, wat je zegt over dat je ochtendurine mag gebruiken klinkt heel fijn. Ik lees bij veel testen dat je die later op de dag moet gebruiken en dan vier uur niet naar het toilet mag zijn geweest. Nou, dat ga ik dus niet redden....

graag gedaan meid!!

wij waren bijna een jaar bezig voor ons hummeltje, maar dat van 50% meer kans hebben dat is niet zo hoor, elke vrouw heeft maandelijks zo'n 15% kans om zwanger te worden, maar dit is om te weten wanneer je ovuleert en dus kan je op het goede moment klussen!!

groetjes Iris

Hoi,

Ik ga vanaf vrijdag beginnen met ovu testen van Sensitest (www.sensitest.nl). Ik weet dus nog niet of het werkt, maar deze zijn ook niet duur. Ik heb gekozen voor de midstream, want dan hoef je je urine niet eerst op te vangen in een potje o.i.d..
Veel succes!!!!

Groetjes, Irianne

Heb ze zelf van matecare geprobeerd en dan de strips want die waren t goedkoopst en bij mij heeft t prima gewerkt. Twas echt heel duidelijk dat ik mn eitje had aangezien t streepje duidelijk donkerder was dan t controle streepje.

Of t nut gehad heeft weet ik nog niet want moet nog 1,5 week tot mn nod dus.....
(duim duim duim)

Goetjes moon

Terug
Bovenaan