Help! Weten jullie het?? Zwanger of niet?

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hoi allemaal, </span></p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ik weet niet of dit berichtje hoort hier, maar ben benieuwd naar jullie reacties.</span></p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ben 23. Gelukkig getrouwd. Mijn man (32) wil heel graag kids... Ik wilde liever nog paar jaartjes wachten. </span></p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Daarom slik ik de pil. Ik vergeet mijn pil normaal nooit, maar bij deze strip wel… waarom? Geen idee! Slik m altijd op een vast tijdstip savonds voor het slapen zodat ik altijd hem nog op tijd in de ochtend kan nemen. (Nu ook niet gelukt).</span></p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Nu is het dus dat ik mijn pil vergeten ben op de dag dat ik weer zou moeten starten (namelijk 18jan). Heb toen de dag daarna savonds toen ik erachter kwam, twee genomen. </span></p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Toen ben ik in diezelfde eerste week, ook de pil vergeten op 24 en 25 februari. Toen heb ik de 26e er drie tegelijk genomen in de avond… (las later dat dat niet goed was). In die avond werd ik ook een soort van ongesteld.. beetje rozig. </span></p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Heb het nu ook nog heel lichtjes wat bloed, maar meer bruin van kleur. Licht krampen af en toe.</span></p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Heb verder alle dagen sex gehad met mijn man. Behalve op de 24e. Nu zou de 26e waarschijnlijk mijn ovulatiedag moeten zijn.</span></p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ben ik nu zwanger? Is het innestelingsbloed? Of gewoon ongesteld door vergeten in te nemen (doorbraakbloeding)? </span></p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ik wil zo graag een test al doen, maar helaas kan dit nog niet! Mijn gevoel zegt dat ik heel veel kans heb dat ik zwanger ben... maar is dat wel zo? Wat denken jullie?</span></p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">bedankt alvast voor eventuele reacties</span> De baby is trouwens supergewenst als ik zwanger ben. We hadden zelf alleen iets later gedacht kwa planning. Maarja dan moet je niet je pil vergeten</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">groetjes D</span></p>
 
Innestelingsbloed zou dan te vroeg zijn denk ik als je de 26e je eisprong gehad zou hebben en savonds meteen een bloeding had. Ik denk zelf gewoon dat je lichaam in de war is van de wisselende hormonen ( 2 dagen niet en dan opeens 3 pillen) Maar dat is ook maar gissen natuurlijk, alleen een test kan het 100% zeker zeggen! Succes!
 
Hai Hai.. 
 
Een eisprong komt nooit zo snel! Tenzij je misschien een hele korte cyclus hebt! 
De pilgebruik is ook niet goed om dan niet en dan 2 wel en dan niet en dan 3 in een keer. Dat kan je lichaam enorm van in de war raken.
Het kan zijn dat je een kleine bloeding hebt gehad maar ik denk zelf dat het geen innestelingbloeding is!
De week waarin  Je de pil bent vergeten en voor je onzekerheid is het misschien wel handig de huisarts na te vragen.  Die kan je het beter vertellen denk ik.
 
Groetjes en succes  ? 
 
Hai Hai.. 
 
Een eisprong komt nooit zo snel! Tenzij je misschien een hele korte cyclus hebt! 
De pilgebruik is ook niet goed om dan niet en dan 2 wel en dan niet en dan 3 in een keer. Dat kan je lichaam enorm van in de war raken.
Het kan zijn dat je een kleine bloeding hebt gehad maar ik denk zelf dat het geen innestelingbloeding is!
De week waarin  Je de pil bent vergeten en voor je onzekerheid is het misschien wel handig de huisarts na te vragen.  Die kan je het beter vertellen denk ik.
 
Groetjes en succes  ? 
 
Hai Hai.. 
 
Een eisprong komt nooit zo snel! Tenzij je misschien een hele korte cyclus hebt! 
De pilgebruik is ook niet goed om dan niet en dan 2 wel en dan niet en dan 3 in een keer. Dat kan je lichaam enorm van in de war raken.
Het kan zijn dat je een kleine bloeding hebt gehad maar ik denk zelf dat het geen innestelingbloeding is!
De week waarin  Je de pil bent vergeten en voor je onzekerheid is het misschien wel handig de huisarts na te vragen.  Die kan je het beter vertellen denk ik.
 
Groetjes en succes  ? 
 
Terug
Bovenaan