Help, wie heeft er ervaring met de romed testen (cassette)

Hoi allemaal,

Zit ik deze week allemaal verhalen te typen over testen die ik in mijn postvak op het werk laat liggen zodat ik pas de 11e kan gaan testen. Natuurlijk heb ik ze gisterenavond nog snel in mijn tas gegooid vanuit mijn postvak.
Vanochtend was mijn vriend nog thuis (gaat 3 dagen weg) en ik snel plassen en druppelen op het teststaafje. (er moeten 5 druppels urine op...) Wachten en de controlestreep verschijnt daarna roze vegen met daar tussen, op de plek van uitslag blijft het wit...met aan de randen twee dunne roze streepjes...
Volgens nuchter vriendje is het vast niet positief want hij ziet alleen maar de witte streep. Maar echt als je goed kijkt zijn de randjes wel donkerder!!!
Getver...had ik nu maar niet getest of toch wel. Wat moet ik nu met zo'n onduidelijke test. Heb vriendje belooft niet meer te testen tot hij er weer is. Niet gelukt natuurlijk. De laatst test (zelfde merk) die ik nog in huis had ook gebruikt. Met de laatste drupjes urine die ik uit mijn lichaam kon persen.... deze natuurlijk nog onduidelijker. De vage strepen (horizontaal) stoppen bij de plek van de controlestreep maar als je heel erg goed kijkt....
Ik draaf helemaal door. Zometeen komt mijn zusje op bezoek mag zij haar oordeel vellen en straks dus maar een nieuwe test kopen. (ander merk) en tot zondag wachten.....
Heeft iemand van jullie dezelfde ervaring met deze testen en wat betekent het??? Ik weet een vaag streepje is een streepje maar dit is allemaal wel erg vaag hoor!
Hou jullie op de hoogte.

Liefs Ineke
 
hoi hoi


toch niet kunnen volhouden hihihihihihihihi!! ach ja!!!!!!!

ik ken het merk test niet, ik had ook eerst een test gebruikt waar je en streepje op moest zien..... na een poosje zagen wij een lichte roze streep... maar ja je gaat dan twijfelen.. wil ik het niet zien of verbeeld ik het me niet allemaal...

daarom hup weer naar de stad een een digitale gekocht van cearblue, daarop zie je zwanger/niet zwanger en dan is er geen twijfel mogelijk.... is wel wat duurder maar je hebt geen twijfel meer...

ik zou zeggen probeer het en als het kan wacht dan even tot je vriend/man thuis is is veel leuker om te doen en kan je het geluk/ terleurstelling delen.

succes ermee en laat het me weten


groetjes tobi
 
Hoi Tobi,

Ja, we willen eigenlijk de test ook samen doen maar omdat ik dus voor hij gisteren weg ging die onduidelijke test had kon ik het niet laten...
Morgen komt hij terug en ik heb nu besloten gewoon af te wachten wat er gaat gebeuren (of niet...). Dan volgende week een etos-test ofzo doen die schijnen wel goed te zijn.
Die testen via internet doen we dus niet weer!
Tot dusver nog niets aan de hand. Krijg iets meer last van afscheiding maar ook daarmee kun je alle kanten op. Soms wat buikpijn en dan is het weer weg. Net als voorgaande dagen.

Je hoort het wel.

Liefs ineke
 
Hoi

Doe gewoon de digitale test van clear blue!!! Dan krijg je een + of een - (+ = zwanger).
Die is heel duidelijk, niks geen vage strepen ofzo, de plus of min is gewoon heel duidelijk.
Hij kost ongeveer 20 euro (zitten drie testen in).
Succes!

Titiana
 
Terug
Bovenaan