Help, wie heeft er ervaring met de romed testen (cassette)

Hoi allemaal,

Zit ik deze week allemaal verhalen te typen over testen die ik in mijn postvak op het werk laat liggen zodat ik pas de 11e kan gaan testen. Natuurlijk heb ik ze gisterenavond nog snel in mijn tas gegooid vanuit mijn postvak.
Vanochtend was mijn vriend nog thuis (gaat 3 dagen weg) en ik snel plassen en druppelen op het teststaafje. (er moeten 5 druppels urine op...) Wachten en de controlestreep verschijnt daarna roze vegen met daar tussen, op de plek van uitslag blijft het wit...met aan de randen twee dunne roze streepjes...
Volgens nuchter vriendje is het vast niet positief want hij ziet alleen maar de witte streep. Maar echt als je goed kijkt zijn de randjes wel donkerder!!!
Getver...had ik nu maar niet getest of toch wel. Wat moet ik nu met zo'n onduidelijke test. Heb vriendje belooft niet meer te testen tot hij er weer is. Niet gelukt natuurlijk. De laatst test (zelfde merk) die ik nog in huis had ook gebruikt. Met de laatste drupjes urine die ik uit mijn lichaam kon persen.... deze natuurlijk nog onduidelijker. De vage strepen (horizontaal) stoppen bij de plek van de controlestreep maar als je heel erg goed kijkt....
Ik draaf helemaal door. Zometeen komt mijn zusje op bezoek mag zij haar oordeel vellen en straks dus maar een nieuwe test kopen. (ander merk) en tot zondag wachten.....
Heeft iemand van jullie dezelfde ervaring met deze testen en wat betekent het??? Ik weet een vaag streepje is een streepje maar dit is allemaal wel erg vaag hoor!
Hou jullie op de hoogte.

Liefs Ineke

Hoi Ineke!
Wat een gekl.... he? met die kl.... testen
Ik weet er alles van. Ik heb ze van mat care, ook goedkope van internet. Maar ik kreeg een 'kleurloos' streepje. Ik vertrouwde het compleet niet en heb er één geprobeerd met gewoon WATER!!! en ja hoor....ook een kleurloos streepje...hahahahaha. Wat een rommel zeg!! En de dame van zwangerschapstest. nu maar verkondigen dat een streepje een streepje is!!! Nou ik ga ze voor de rechter slepen!!!

Afijn, veel frustraties en onzekerheid verder heb ik besloten geen goedkope tests meer te doen maar heb ze nu besteld van clear blue. Way above my budget maar in ieder geval wel beter voor mijn geestelijke gesteldheid

Ik hoop voor jou dat je maar eens positief mag testen. Het huismerk van Etos schijnt goed te zijn zeggen ze....

Sterkte!!!

Liefs Costa

Hoi

Ik heb nu echt besloten om geen testen meer te kopen want ik kan er niet mee omgaan. Ik ben echt verslaafd....Ik ga nu rustig (???) afwachten wat er komen gaat, of NIET KOMEN GAAT..natuurlijk. En dan doe ik volgende week wel een test.

Je hoort het wel. (schreef ineke heel dapper....)

Doei

hahaha dapper ja.....mmm waar ken ik dat van?? Ik zeg vaak ook heel stoer tegen mezelf: wat een geldverspillerij maar de nieuwsgierigheid (die akelige akelige nieuwsgierigheid!!) wint het vaker dan mij.
En ja joh.....daar gá je weer......
Maar toch is het wel beter voor je geestelijke gesteldheid om te blijven testen (nee nee niet 5x per dag!!)
Gewoon om de 2 dagen....
Dan heb je iets om naar toe te leven. En zo duur van internet zijn ze niet. Al vertrouw ik deze niet zo...
Nou meid, pompiedompiepom ze nog ff en ik weet t......geduld is killing!!!!

liefs Costa

Hoi,

Het gaat vandaag wel weer aardig hoor. Het is nu ook dichter bij zondag dus het is te overzien nu. Schaam me nu wel een beetje voor mijn gedrag van gisteren hoor!! Gelukkig weet ik dat wij allemaal soms zo door kunnen slaan. Nu proberen het niet om te zetten in dwangmatig naar het toilet lopen.... Ik doe mijn best.
Hou je op de hoogte.

Liefs Ineke. (ps bedankt voor het coachen!!)

hoi dames,

sorrie hoor, maar ik moet wel een beetje lachen om die verhalen! Hoe Ineke alles ook zo leuk beschrijft! Ik bedoel het positief hoor! Ik zat ook zo met die testen te hannesen de vorige keer. Blijf lekker testen als je de behoefte hebt. Tuurlijk heb je ook vaak de kans dat je weer een "negatiefje"hebt , maar dat weet je van te voren.

Waarom ik ook reageer: ik lees eigenlijk nooit iets over predictor-testen. Die kocht ik nl elke keer. Erg duidelijk zijn die. Of zijn die erg duur. Als ik ze kocht, wij wonen in een klein dorp en iedereen kent me, graaide ik razendsnel een test uit het schap en dat was dan de 1e keer predictor. Vond ik prima toen, dus keren daarna wist ik welke ik moest hebben.... en RATS..had ik hem weer snel te pakken en dan weer supersnel afrekenen en hopen dat er geen bekende achter me stond. Hahaha. Om heel eerlijk te zijn weet ik niet wat ze kosten, erg hè. Zal er toch maar op gaan letten in het vervolg.

Succes allemaal!

gr Kyra  

Hoi,

Moet zeggen dat ik me nu wel een beetje schaam voor mijn neurotsiche gedoe hoor...Had zelfs al aan mijn collega gevraagd of ze me niet op wilden nemen. (werk als psychiatrisch verpleegkundige) ach ja, mijn manier om het nuchter te houden en het te kunnen hanteren. Nu gaat het wel weer hoor. Ook niet onwijs zenuwachtig ofzo voor zondag. Heb natuurlijk ook geen testen meer in huis.
Bij ons in het dorp zou ik NOOIT een test kopen. Voordat ik dan weer thuis ben gaat het verhaal dan al dat ik bijn uitgeteld ben en zwanger ben van een drieling en last heb van hoge bloeddruk en dat mijn partner me ook nog in de steek heeft gelaten o.i.d.....
Hahahahah. Ze zien me vanzelf met een mooi buikje die ik dapper voor me uit zal steken! (de enige keer dat ik mijn buik mooi zal gaan vinden.)

Doei
Ineke

Terug
Bovenaan