Help!!!wie heeft er tips???

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

Milan is nu 11 maanden en echt een heerlijk ventje!!
maar sinds een aantal dagen is het een ramp met savonds naar bed brengen!!:S

de hele dag is er niets aan de hand...en zelfs met verschonen voor het na bed gaan niet maar het begint als we hem in bedje leggen..
vreselijk huilen...gillen..gieren...vreselijk gewoon...
de eerste keer schrok ik me natuurlijk lam..dus ik naar   boven en hem getroost...maar op mijn arm was ie net zo vrolijk:S:S
en ik leg hem weer in bedje en weer helemaal mis...

ik vindt het zo zielig om hem zo te horen huilen....men vriend zegt dat hij denkt dat milan of weer een sprongetje maakt...of dat het een fase is...of dat hij ons heel erg aan het uit proberen is???

heeft 1 van jullie hier ervaring mee??
kan het met zijn leeftijd te maken hebben?

heel graag tips..want vindt het zoo zielig

Liefs Mama Van Milan

Haai,

Naar he!

Wij hebben het ook een paar dagen na elkaar gehad. Ik ging vaak op de grond zitten naast haar zonder wat te zeggen en dat deed vaak wonderen. Ik trooste haar zoveel mogelijk in haar bed of als ze helemaal over haar toeren was dan mocht ze er even uit. Bleef wel in de kamer. Als ze gelijk stil was wist ik genoeg!!
sttttttttt deed ik zodra ze ook maar wilde huilen. Het kost even tijd maar met een paar dagen waren wij er vanaf. 1x hebben we het gehad dat ze 's avonds laat huilend wakker werd, getroost, verschoond, drinken gegeven en 2 uuur verder  en toen heb ik haar laten huilen, wij met kromme tenen. Daarna is het nooit meer gebeurd,

Ik hoop dat je kindje snel weer zonder te huilen in slaap valt. Let op dat ze geen loopie met je lopen. Die kleintjes worden tegenwoordig wijs geboren.

Succes meid,

Gr Bizu

hey,
erg he? vreselijk om te horen!!
mijn zoontje is bijna 13 maand en huilt de laatste paar dagen ook als we hem s avonds in bed leggen. bij ons is er met verschonen niks aan de hand maar als hij in bed ligt.... dan krijst en gilt ie het uit.
wat ik doe is hem laten huilen en tegen hem zeggen dat hij moet gaan slapen. niet dat hij er wat van begrijpt... maarja.. dan loop ik weg en na een paar minuten.. eerst was het 10 en nu al 5 valt hij in slaap of tenminste is hij stil.. ook heeft hij wel eens dat hij echt door huilt. de eerste keer schrok ik ook en haalde hem uit bed maar toen deed ie zo lief op mn arm en maar brabbelen dat ik dacht er is niet echt iets aan de hand. dus ik laat hem gewoon huilen. en huilt ie echt langer dan 15 min. dan ga ik er heen haal hem even uit zn bedje maar blijf wel op zijn kamertje.
bij ons gebeurt het ook wel eens dat hij s avonds laat wakker word maar dan laat ik hem huilen en is hij binnen 2 minuten ook weer in slaap gevallen.
het blijft moeilijk om hem te laten huilen maar ik doe het omdat hij anders een ritme gaat pakken en elke keer eruit wil en niet naar bed wil.

suc6 met het huiluurtje!!

Liefs, Christien

hoi,
ik wil je niet ongerust maken, maar hij kan last hebben van een oor ontsteking. dat doet namelijk heel erg zeer juist als je ligt!
voor je HA makkelijk te zien.
sterkte suzan

Terug
Bovenaan