help wie heeft ook spataderen op deze plek!!!!

A

Anoniem

Guest
hallo,

ga ik net onder de douche kom ik er tot mijn verbazing achter dat mij linkerschaamlip helemaal opgezwollen is. (sorry voor het onsmakelijke) het zijn een soort bulten. nu denk ik dat het spataderen zijn, maar weet het niet zeker!!!

hebben meer meiden hier last van!!!!
groetjes Natalie

Zijn ze wit of blauw?
Zelf heb ik beide. Ik heb 1 heel klein spatadertje daar ergens. Maar ik heb ook heel veel witte bultjes over gehouden aan mijn vorige zwangerschap. Dit zijn verstopte talgkliertjes. Niet erg, alleen maar erg niet mooi, hahaha.

Groetjes, San.

Ik weet niet of ik er last van heb..

Kan al 10 weken mijn eigen muts niet meer zien

Ik heb wel last van verstopte talgkliertjes, komt door het scheren en strakke onderbroeken dragen.

Succes ermee!

Groetjes Saskia
36.3 wk

Hoi nathalie,

ook ik herken deze nare spataderen op deze plek. Inmiddels lijkt ik van onderen wel op een jongetje met 'blauwe' ballen (sorry voor deze plasticiiteit). Ik hoop voor je dat je het niet zo fors krijgt als ik.
Als je via google vaginale spataderen intikt dan zie je dat het kennelijk een veel voorkomend probleem is. Dat wist ik ook niet hoor.
het heeft mij ook een slapeloze nacht gekost en de volgende ochtend om 7 uur direct gaan google-en en toen kwam ik daar achter.

Succes,
Stanneke

voortaan meteen googlen haha ik kan mezelf ook gek maken met zoiets, ja ik mijn muts ook al een tijd niet, volgens mijn vriend is het daar wel wat anders geworden :p

Terug
Bovenaan