HELP ! ; wie helpt mij met al die termen die ik langs zie vliegen????

A

Anoniem

Guest
HOI, Ik ben hier sinds gisteren nieuw. En nu zit ik soms van die berichtjes door te lezen maar ik kom van die termen tegen die ik natuurlijk nog niet begrijp?! HA = huisarts heb ik door en ongi = ongesteld, die zijn niet zo moeilijk, maar wat houd NOD bijvoorbeeld in, en hebben jullie nog meer afkortingen voor mij die vaak gebruikt worden? dan lees ik wat makkelijk door de berichtjes heen! En ik zie ook soms iets staan over maanstenen? kan iemand me daar meer over vertellen?

Alvast bedankt!

groetjes,.
onwetende...

hoi

je NOD is de Niet Ongesteld Dag,dus de dag dat je je menstruatie verwacht,maar liever niet wil .
De maansteen kan helpen om je cyclus wat regelmatiger te laten worden en is voor de vruchtbaarheid.
Als je bij google maansteen intikt dan kan je er over lezen .Ik heb de mijne via Alterpa besteld en een koord erbij ,zodat ik hem op hang.Kostte nog geen 3 euro en als het helpt ben ik er altijd voor de porren.

hee doeidoei

Hoi,

Ja, ik draag ook zo'n maansteen. Het kan helpen............... normaal ben ik niet zo "zweverig", maar las er een heleboel positieve berichten over............. en het kan geen kwaad, dus is het het proberen waard.

Verder slik ik nu ook tarwekiemolie (ook via dit forum om het idee gekomen) en heb ik vandaag ovulatietesten in huis gehaald........... dus we zetten alles op alles............ hahahahahaa

Welkom hier! En vraag maar raak!

Groetjes,

SUUS

Hoi hoi,

Ik heb ook een maansteen, slik foliumzuur en tarwekiem olie en drink geen alcohol meer (ook om niet te veel aan te komen)
Meer termen weet ik zo 1,2,3 niet.

Ik heb ook iets over de maansteen geschreven in meiden van de maansteen.
Om alles dubbel te typen daar wordt ik moe van

Liefs
Joanna

Terug
Bovenaan