HELP! wie herkent dit (inmiddels 6 valse starten gehad)

A

Anoniem

Guest
Ik weet me soms geen raad meer.
Met precies 37 weken begonnen de weeën heel regelmatig om de 4 a 5 minuten en die zijn na een paar uur weer gestopt, een dag later precies hetzelfde verhaal alleen nu 11 uur lang weeën. De weeën waren wel nog goed op te vangen.

Met bijna 38 weken weer weeën. Eerste keer s'nachts en daarna begon het sóchtnes weer, nou die waren echt zo heftig dat ze bijna niet op te vangen waren, maar na 6 uur stopte ze weer. wel heb ik nu 3 a 4 cm ontsluiting.

Inmiddels 40 weken en afgelopen zaterdag en maandag weer weeën deze waren niet heel regelmatig maar wel pijnlijk. Ik heb de vk ook niet gebeld, ze zag me alweer aankomen.

Morgen moet ik op controle dus ik ben benieuwd of ze gaat kijken of het wel wat gedaan heeft en of ze misschien iets gaan doen. Het is nu precies 3 WEKEN ! aan de gang. Mijn vk zei nog dat als je een valse start hebt het kindje dan zeker binnen 1, 5 week zou zijn, nou daar ben ik al ruimschoots overheen. Ik ghad de kleine ook allang verwacht daar mijn zooontje met 37,6 weken is geboren.

Ik ben benieuwd of iemand dit herkent, en dat het misschien te maken heeft met een verkeerde ligging?

Gr Cares 40 weken

Hoi Cares,

Toevallig las ik gister op het bevallen gedeelte ongeveer jouw verhaal.

Misschien heb je daar wat aan.

Of misschien was het wel jouw verhaal? Stom he, ik weet het niet zeker meer.

Succes morgen,

groetjes,

Vanessa 23,4 van de vierde

PS ik heb bij de 1e ook een aantal valse starten gehad. Vond het heel
lastig en vermoeiend. Uiteindelijk is ze bij 39,6 weken geboren, na 2
weken valse start waarvan 5 dagen achter elkaar.

hoi hoi
ja hoor ken het echt wel,alleen bij mijn eerste heb ik het niet gehad en de rest eigenlijk allemaal.bij mijn jongste begon het al met 33 weken met voorween,met 37 weken heb ik ook nachten achter elkaar gelopen met ween die dan even zo vrolijk weer stopten zodra het morgen was.ik heb ook met 3cm nog 3weken doorgelopen.
mijn jongste is pas geboren met 41weken en 5dagen.ik had dus met 34 weken al alles klaar,dus kamer,tas ,booschappen,zelfs voor de kids al een kleinigheidje in huis.
nu ben ik zwanger van de zesde en op wat harde buiken na gaat het goed,heb nu ook lang niet zoveel drang dat alles klaar moet,heb nu juist zoiets van ach kan nog wel.
nou meid hopelijk voor jou wordt de kleine snel geboren want ik weet hoe onzeker je hier van kan worden.
o,ja nog een ding je zegt dat de oudste met 37weken geboren is,maar dat wil niks zeggen over deze hoor,mijn 1e kwam met 38weken de 2e met 38,de 3e 39w,de 4e 41w,en de jongste dus met bijna 42 weken.
liefs sil

Terug
Bovenaan