Help wie herkent dit witte vloeistof lekken uit 1 tepel

<p style="text-align: left;">Hallo dames</p><p>20 november zou ik mijn regels moeten krijgen gister alleen 1 stipje te verwaarloze licht roze stip gehad bij het afvegen misschien toch een late eisprong gehad.</p><p>Nu vandaag gebeurde er wat raars terwijl ik onder de douche stond zag ik ineens 2 witte druppels uit mijn tepel komen  aan de linker kant vanochtend een testje gedaan maar negatief wat kan dit nou weer betekenen. Soms word je echt gek van je lichaam heb het al los gelaten dat het niet raak is aangezien de test dus los laten is wat makkelijker en we zien het de volgende ronde anders wel weer, maar dit is wel heel apart moet wel zeggen dat ik vanacht ook kots misselijk wakker nu komt het met vlagen opzetten.</p><p> </p>
 
Even een paar dagen wachten met testen. Zou na het weekend nog een keer testen. Misschien is het nog te vroeg 
 
[quote quote=10136173]Ik zou dit even laten checken door je huisarts, dat van die vloeistof uit je tepel.[/quote]
Het is inderdaad ook best apart! Nog nooit eerder gehad kom er verder ook niet aan heb natuurlijk even gegoogeld schijnt wel vaker voor te komen kan door hormonen komen mocht het nou weer gebeuren bel ik de huisarts maar even.
 
Terug
Bovenaan