Help, wie herkent dit??

A

Anoniem

Guest
Hoi,

We willen al een tijdje zwanger worden en voordat ik met de pil begon had ik altijd een cyclus van exact 28 dagen, nu ben ik ongeveer een half jaar gestopt en het is een rommeltje, mijn cyclus varieert van 25-28 dagen, maar ik heb ook al 2 keer gehad dat ik 9 en 14 dagen 'over tijd' was en werd vervolgens gewoon ongi, echt balen zeg, zit je je al helemaal blij te maken en dan is het toch niks. De laatste keer was de test ook heel lichtroze!! Herkent iemand dit of weet iemand of je je cyclus zo in de war kan brengen omdat je zo graag een kindje wilt?? Ik zou graag wat van jullie horen want ik weet het niet meer,

groetjes

Hoi anoniem,

Dit herken ik zeker. Ik ben al bijn al bijna twee jaar gestopt met de pil. Bij mij duurde het meer dan een jaar voordat mijn cyclus weer opgang kwam. Nu heb ik sinds een half jaar weer een cyclus van ongeveer 6 weken. De eerste keer dacht ik ook dat ik zwanger was maar nee!

Je moet echt geduld hebben want je lijf moet echt weer alles alleen gaan doen nu je de pil niet meer slikt en dat kan best even duren. Het duurt ook bijna een jaar voordat je hormen van de pil je lijf uit zijn.

Veel success

HOi Anoniem,

Ik heb een cyclus varierend tussen de 70 en 90 dagen dus het kan echt nog veel erger... Je moet gewoon geduld hebben, ik zou 'een moord doen' voor jouw cyclus

Wat bedoel je met de test was lichtroze?

bedoel je een extra lichtroze streepje?

Ik ben clearblue gewend en die heeft blauwe streepjes.

Hallo

Dan ben ik blij dat ik een koperpiraal heb laten plaatsen 3 jaar geleden.
dit heeft geen effect op je cyclus en dus ook zonder hormonen.Ik ga het 22/11 laten verwijderen en kan dan hopelijk vrij snel zwanger worden.
die hormonen is nergens goed voor en zeker niet voor je lichaam
groetjes uit belgië

Terug
Bovenaan