Help, wie herkent dit??

Sinds begin vorige week heb ik bijna dagelijks last van bruine afscheiding. Aanvankelijk dacht ik dat ik ongesteld zou worden. Voordat mijn menstruatie op gang kwam, had ik een paar dagen ervoor ook last van bruine afscheiding. Omdat mijn menstruatie niet doorzette heb ik gisterenavond een zwangerschapstest gedaan en deze was hartstikke positief. Vandaag heb ik weer last gehad van bruinverlies. Omdat ik inmiddels al 3 miskramen achter de rug heb, ben ik als de dood dat het weer misgaat. Bij de miskramen had ik ook last van bruinverlies. Zijn er hier meiden die dit herkennen: zwanger zijn en bruinverlies hebben?? Moet ik me zorgen maken? Op een positieve test na, heb ik nog geen zwangerschapsklachten zoals bijvoorbeeld zere borsten. Gerekend vanaf mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie ben ik a.s. vrijdag 5 weken zwanger dus heel pril nog.

Ik hoop dat iemand dit herkent en mijn ongerustheid kan wegnemen.

Hoi angie,

Ik heb dit bij allebei mijn zwangerschappen gehad. Bij de 1e rond de 6 weken, bij de 2e tussen de 7e en de 11e week. Ik heb 2 kerngezonde boys, dus het hoeft niets fouts te betekenen. Bel morgen voor je eigen geruststelling je vk of gyn even. Gezien je miskramen mag je dan misschien wel komen voor een echo.
Suc6! Hopelijk betekent het net als bij mij niets bijzonders.

Groetjes Corina

hoi angie

wat ik weet van bruine afscheiding is, dat het oud bloed moet zijn, van je vorige menstruaties....

en je miskramen betreft... corinna heeft gelijk.
en om je leed te delen ik weet hoe je je voelt, ik heb ook 4 miskramen gehad.En nu heb ik een gezonde zoon van 4 jaar en ben ik 38 weken zwanger.Alles komt goed meid!!!

xxx nathy

Hoi Angie,

Ook ik heb dit bij beide zwangerschappen gehad. De eerste is een gezonde zoon geworden en de tweede zwangerschap zit ik nu nog middenin.

Groetjes,
Elly

Hoi,
Ik benn u zwanger van de derde en heb het bijna elke week (ben nu 21 weken) erg frustrerend, maar het is altijd nog goed geweest en op een gegeven moment went het haast. In het begin heb ik er trouwens geen last van gehad, het begon bij mij pas met 11 weken. Succes in elk geval! Het is echt erg vervelend!

Hoi Angie,

Niemand zal je ongerustheid helemaal kunnen wegnemen denk ik, maar ik hoop met mijn verhaal je een hart onder de riem te kunnen steken. Ik ben momenteel 16 weken zwanger van mijn 2e en 3e kindje (eeneiig) en de eerste 12 weken heb ik ook regelmatig bruine afscheiding en zelfs helder rood bloed verloren. Tijdens de zwangerschap van mijn zoon (bijna 2 nu) heb ik de hele zwangerschap gevloeid en het is toch allemaal prima gegaan...

Ik hoop dat je er wat aan hebt en ik duim voor je dat alles goed blijft gaan.

Knuffel!

Ik heb het bij twee zwangerschappen gehad. Een keer geeindigd in een miskraam, en 1 keer een gezonde dochter.
Afwachten dus. Ik zou de verloskundige bellen en vragen of je een vroege echo kan krijgen. Dan kan je misschien volgende week al terecht.
Succes!!

ik herken jouw verhaal. ik ben net zwanger van de tweede en voor mijn dochtertje ook een miskraam gehad. en toen had ik ook bruine afscheiding en hele erge krampen. nu ben ik morgen 6 weken en had vorige week ook bruine afscheiding en toen de verloskundige gebeld en kan met 23 dec een echo maken eerder als 7 weken doen ze het niet. maar zolang je geen krampen hebt zeggen dat het inderdaad oud bloed is en geen kwaad kan. dus zou gewoon bellen om een afspraak te maken.

Terug
Bovenaan